У претензіях однієї й тієї ж кіровоградської пенсіонерки до двох водіїв розбиралася нещодавно міська комісія з розгляду скарг на працівників транспорту загального користування.
Перше звернення жінки стосувалося поведінки водія, який трудиться на маршруті № 134: мовляв, той заявив, що не визнає її права на безплатний проїзд, і змусив її залишити салон. "Але ж не я ці пільги вигадала!" – обурювалася скаржниця. Навівши ще один приклад хамського з нею поводження шофера (уже з іншого маршруту), жінка сказала, що найгірше ставляться до пільговиків підстаркуваті водії. Представник ПП ПП "Інгул-Транс-Авто", яке обслуговує маршрут № 134, погодився із цим узагальненням. А що стосується свого підлеглого, героя скарги, повідомив, що з ним уже проведено роз’яснювальну роботу.
Однак Володимир Краснокутський, який у комісії представляє місцеву ветеранську організацію, цим не вдовольнився. На його думку, керівники підприємств мають подавати комісії документи, що підтверджують вжиття санкцій до водіїв, які проштрафилися. Про це побажання ветерана ніби заздалегідь знав представник ПАТ "Автобусний парк 13527", який тримав відповідь у зв’язку із другою скаргою все тієї ж громадянки (у цьому її зверненні йшлося про те, як водій "пільгового" автобус змусив її заплатити за проїзд). Представник "Автобусного парку" повідомив, що винуватця вже звільнено з роботи, подав комісії копію відповідного наказу і попросив вибачення у скаржниці.