ВУЛИЦЯ ЛЕНІНА СТАНЕ ПІШОХІДНОЮ, А ПИВНИХ НАМЕТІВ КІРОВОГРАДЦІ БІЛЬШЕ НЕ ПОБАЧАТЬ

Зрозуміло, що як до куратора транспортної галузі, найбільше питань, адресованих Василю Дзядуху, стосувалося підвищення тарифів на проїзд, про яке сьогодні так багато говориться. Василь Онисимович зауважив, що хоча перевізники й вимагають підвищення тарифів на проїзд у маршрутних таксі, поки що лише кілька транспортних підприємств подали свої розрахунки до виконавчих органів міської ради, тож про те, що вартість послуги зросте вже завтра, підстав говорити ще немає. Водночас на черговому засіданні виконкому Кіровоградської міської ради, після проведення громадських слухань, розглядатиметься питання про підвищення тарифів у транспорті загального користування, тобто того, що працює в звичайному режимі руху. Перевізники просять збільшити його до гривні 50 копійок. Найвірогідніше, новий тариф набере чинності десь у середині квітня. А ось вартість проїзду в тролейбусах не зміниться. Нагадаємо, востаннє вона збільшувалася у квітні минулого року.

Загалом, зазначив перший заступник міського голови, хоч він і добре розуміє проблеми перевізників, не можна не враховувати того, що на їхню роботу є чимало нарікань. Надходять скарги на хамство водіїв, недотримання графіків руху транспорту у вечірній час. Свіжий у пам’яті й трагічний випадок, коли на вулиці Полтавській зіткнулися дві маршрутки, внаслі- док ДТП травмувалося четверо людей, одна жінка була госпіталізована у тяжкому стані, згодом вона померла.

– Є проблеми системного характеру, які не можуть не впливати на якість пасажирських перевезень, – зазначив Василь Дзядух. – Одна із них – відсутність у більшості перевізників власних транспортних засобів. Із майже тисячі машин у них – лише близько трьохсот власних. Через це втрачається контроль за роботою транспортного засобу. Зараз ми хочемо паспортизувати ці підприємства, але відчуваємо певний опір з боку перевізників. Як і у випадку, коли намагаємося дізнатися, скільки офіційно оформлено у них на роботу водіїв, чи сплачуються внески до Пенсійного фонду, чи вчасно виплачується заробітна плата. Але, незважаючи на це, міська влада все одно упорядкує роботу транспортної галузі – створимо єдину диспетчерську службу (планується, що вона запрацює уже в червні), будемо впроваджувати й систему навігації GPS, зробимо моніторинг пасажиропотоків, упорядкуємо маршрутну мережу.

Також Василь Дзядух звернув увагу на необхідність наведення ладу на зупинках громадського транспорту. За його словами, отримавши дозволи на будівництво магазинчиків на них, підприємці чомусь забули про головну вимогу – облаштувати зручні для пасажирів криті зупинки. Так не повинно бути, наголосив перший заступник міського голови. Зараз це питання детально вив- чається, розробляються відповідні заходи. Усього у місті необхідно облаштувати близько 200 зупинок.

Журналісти поцікавилися у Василя Дзядуха, чи з’являться нинішньої весни в Кіровограді пивні намети. Василь Онисимович відповів, що дозволи на їх розміщення видавати не будуть. Вигоди для громади від їх роботи ніякої, підкреслив він, зате скарг надходить дуже багато. Нагадаємо також, що виконком міської ради погодив і проект рішення щодо заборони продажу пива, алкогольних та слабоалкогольних напоїв у нічний час, а також під час масових заходів на площах, у парках та скверах.

Олена КОЛЕСНИКОВИЧ
Фото Олега ШРАМКА


* * *

6 квітня 2011 року об 11.00 в приміщенні міськвиконкому (кімн. 426) відбудуться громадські збори щодо підвищення тарифу на проїзд у транспорті загального користування та якості надання послуг пасажирських перевезень.

Читайте також