Мовляв, третього березня цього року він знайшов в коридорі школи на підвіконні мобілку. “Я узяв цю річ, щоб її не вкрали, – розповідав підсудний. – Я хотів віддати її кому-небудь із вчителів, але учительська виявилася замкнутою. Тоді я пішов на будову, розташовану поряд зі школою. Там я вийняв з апарату SIM-карту, щоб ніхто не дзвонив на цей номер. І залишив мобілку у недобудованому приміщенні. А через деякий час до мене підійшов хлопець з нашої школи і, повідомивши, що у нього пропав мобільний, поцікавився, чи не бачив я його речі. Я сказав, що уявлення не маю, оскільки не хотів, щоб той хлопець подумав, що я її вкрав. Потім я пішов на будову, узяв там мобілку і добровільно віддав її вчительці”.
Його свідчення явно суперечили поясненням свідків. Зокрема, свідченням вчительки. Педагог розповіла, що після того, як вона викликала міліцію, один із школярів підійшов до неї і сказав, що знає, де лежить зникла мобілка, але віддасть її тільки у тому випадку, якщо міліціонери не приїдуть. Вчителька не піддалася на шантаж учня і змусила його принести чужу річ. А коли прибули правоохоронці, він зник і ховався до того часу, поки вони не поїхали. Крім того, в суді з’ясувалося, що хлопчина повернув мобільний без SIM -карти, оскільки викинув її відразу ж після того, як знайшов мобілку (він і сам зізнавався в цьому в ході досудового слідства).
Суддя Кіровоградського районного суду засудив неповнолітнього злодюжку до року позбавлення волі, але звільнив його від покарання, давши річний випробувальний термін.
Вкрав, щоб не вкрали інші
Читайте також
Найпопулярніше
Актуальне
