На початку цього тижня голова ОДА Сергій Ларін та міський голова Олександр Саінсус взяли участь у відкритті сервісного центру з обслуговування платників податків, який розташований у приміщенні Кіровоградської об’єднаної державної податкової інспекції Кіровоградської області.
Сергій Ларін зазначив, що новий сервісний центр покликаний максимально наблизити послуги до людей та підвищити якість їх обслуговування.
– Я впевнений, що чим менше податківці особисто контактуватимуть з бізнесом, а той сплачуватиме податки в таких центрах з допомогою електронних платежів, тим безпечніше бізнес почуватиметься, стабільнішими будуть надходження до бюджету, – наголосив голова ОДА.
Олександр Саінсус підкреслив, що відкриття сервісного центру набагато спростить сплату податків. Адже до його відкриття послуги платникам податків надавали різні підрозділи податкової інспекції. Тож їм доводилося контактувати з великою кількістю співробітників, ходити кабінетами, нудитися в чергах. У центрі, який працюватиме за принципом «єдиного вікна», платники позбудуться подібних проблем. Серед основних завдань сервісного центру – створення комфортних умов для платників податків для забезпечення повної і вчасної сплати до бюджету зборів та податків, надання комплексу послуг з отримання дозвільних документів, довідок, податкових консультацій, удосконалення процесу приймання податкової звітності від суб’єктів господарювання та забезпечення швидкого доступу платника до необхідної інформації.
Як сказав під час відкриття центру голова Державної податкової служби в області Ігор Вірієнко, сервісний центр дасть змогу не лише підвищити якість обслуговування платників податків, а й сприятиме зміцненню податкової дисципліни та зростанню рівня сплати платежів.
Під час відкриття центру представники кіровоградських підприємств «Радій», «Інтерресурси», «Тристар», «Імекс ЛТД» та «Друкмаш-центр» як найдисциплінованіші платники податків отримали подяки від Кіровоградської об'єднаної державної податкової інспекції, які їм вручив її керівник Олександр Постриганенко.