Коли навколо чисто, то й на душі стає легше. Це твердження справедливе, як для окремо взятої людини, так і для цілого міста. Тому, погодьтесь, комунальні служби, відіграють далеко не останню роль у нашому повсякденному житті. Показник їх роботи – це не лише чисті вулиці й вивезене сміття, а загальний настрій населення та, по великому рахунку, його відношення до рідного міста.
Наскільки справляється з такими благородними цілями комунальне підприємство «Координаційний центр по обслуговуванню громадян», що знаходиться у місті Долинська Кіровоградської області досліджували під час ревізії працівники місцевого контрольно-ревізійного відділу.
До обов'язків цього комунального підприємства перш за все належить забезпечення ремонту, збереження житлових та нежитлових приміщень, інженерних систем, а також благоустрій території. Крім того підприємство надає населенню різноманітні корисні послуги – від вивезення сміття до проведення ритуальних обрядів.
Зрозуміло, що підприємство, якої б воно власності не було, має на меті, насамперед, отримання доходів. Для комунального підприємства це не менш важливо, ніж для приватного, адже ці доходи ще й наповнюють місцеві бюджети. Та, як виявили ревізори підприємство не надто переймалося таким нюансом. Гроші за оренду воно отримувало, а ось перераховувати належні 50 відсотків до місцевого бюджету не надто поспішало. Таким чином за аналізований період місцевий бюджет недоотримав понад 183 тисячі гривень.
Неперахування коштів до бюджету підприємство пояснювало важким фінансовим становищем, при цьому витрати здійснювало охоче, іноді навіть з лихвою. Так ревізією виявлено, що внаслідок завищення вартості робіт по реконструкції системи теплопостачання, КП зайво сплатило підряднику понад 142 тисячі гривень.
Та й зі станом збереження основних засобів не все у підприємства було гаразд. Ревізори виявили заниження в обліку основних засобів на суму понад …200 мільйонів гривень. На даний час дооцінку майна зроблено і його реальна вартість знайшла своє чинне місце у бухгалтерському обліку підприємства.
Складається враження, що «Координаційний центр…» дещо втратив свою координацію і забув про те, що свою діяльність варто провадити не лише ефективно чи стабільно, а перш за все, зважаючи на чинне законодавство. Є сподівання, що адмінпротоколи та передана до прокуратури інформація про даний контрольний захід, стануть гарним дороговказом для подальшої діяльності підприємства.
Весь Кіровоград