Усі звернення громадян – на контролі міського голови

На особистий прийом до міського голови Кропивницького Андрія Райковича звернулись восьмеро кропивничан. Вони порушили теми перевезень у громадському транспорті, земельні та комунальні.
Двоє містян скаржились на водіїв, які працюють на маршрутах №№104, 3 та 5 і відмовили їм у перевезенні та поводилися по-хамськи. Деякі водії часто не хочуть зупинятися на зупинках, коли бачать там літніх людей, скаржилися кропивничани. Андрій Райкович погодився, що така поведінка неприпустима для водія громадського транспорту і запросив скаржників та керівників підприємств-перевізників, де працюють такі хами, на зустріч, щоб провести роз’яснювальну роботу.
А от Галина Іванівна поскаржилась міському голові та начальнику головного управління житлово-комунального господарства міськради Віктору Кухаренку на працівників ЖЕО №2. Нинішня зима стала для пенсіонерки справжнім випробуванням, бо батареї в її квартирі були холодними. Жінка розповіла, що приходили працівники ЖЕО, казали, що потрібно чистити батареї, та й пішли. І на цьому все. Тож міський голова взяв дане питання під особистий контроль.
Мешканець будинку по вулиці Космонавта Попова Валерій Дмитрович прийшов подякувати за те, що нарешті впорядкували тротуари на цій вулиці, а ще порушив питання відновлення місцевих комунальних пільг для завідуючих будинками. Зараз для нього це дуже актуально. Адже взимку він тяжко захворів, переніс операцію і, щоб заплатити за лікування, навіть розпродав меблі зі своєї квартири. Йому відразу запропонували подати документи на отримання матеріальної допомоги.
Інші відвідувачі скаржились на те, що вже досить тривалий час не можуть вирішити свої земельні питання. Одна жінка добивається земельної ділянки під гараж, інший чоловік просить ділянку, щоб побудувати будинок, бо вже 21 рік перебуває на житловій черзі і зневірився дочекатися омріяної квартири. Питання ще одного чоловіка вже двічі виносилось на голосування на сесії міської ради, але двічі не набирало відповідної кількості голосів. Андрій Райкович пообіцяв, що візьме це під особистий контроль і питання буде включено у порядок денний найближчої сесії міської ради.
Тетяна ПЕТРИК
А тим часом...
3 травня міський голова Кропивницького Андрій Райкович покликав на розмову містян, не задоволених роботою перевізників. На зустріч прийшли також керівники транспортних підприємств та водії, поведінка яких неодноразово викликала обурення у пасажирів.
Один зі скаржників Василь Умрихін, який їздить маршрутом №104, заявив, що постійні проблеми має з одним із водіїв. Відзначив його нетактовність, нечемність по відношенню до пасажирів. Представник підприємства «Паритет - Сервіс» Василь Білобородов вибачився перед чоловіком за свого працівника та запропонував разом поїхати на підприємство, щоб провести з водієм виховну бесіду.
Ще одна кропивничанка скаржилася на роботу одного з водіїв ПП «Укравтоівест». За її словами, той часто не хоче зупинятись на вимогу, лається та виганяє з маршрутки. Водій, якого жінка звинувачувала, був присутній на зустрічі та переконував, що нічого такого не робив. Представник підприємства Роман Данов пообіцяв зробити все, аби таких випадків більше не було.
На те, що це не повториться, розраховує й Андрій Райкович.
– Люди вже не перший раз скаржаться на роботу водіїв. І на «гарячу» лінію телефонують, і в соцмережах пишуть. – зауважив очільник міста. – Налагоджуйте роботу так, щоб перевезення були якісні, щоб маршрутні таксі їздили за графіками, і не ображайте людей! Це неприпустимо! Сподіваюся, що прийде час, коли я вас хвалитиму за роботу, а не лекції читатиму. Поверніться, будь ласка, обличчям до людей і працюйте нормально.
Перевізники та водії пообіцяли всі недоліки у своїй роботі усунути.

Читайте також