В Кіровограді, а також у Луганську й Києві у рамках пілотного проекту, ініційованого Президентом України Віктором Януковичем, будуть відкриті центри надання адміністративних послуг. На якому етапі зараз підготовчі роботи зі створення центру в нашому обласному центрі, йшлося на апаратній нараді міського голови Олександра Саінсуса у понеділок.
Попередньо визначено, що центр буде розташований у лівому крилі першого поверху Кіровоградської міської ради (вхід – з вулиці Тимірязєва). Однак, зазначив Олександр Саінсус, міська влада чекає й на інших пропозиції щодо розміщення центру в центральній частині міста, адже в приміщенні міської ради неможливо облаштувати центр за принципом так званого прозорого офісу – із прозорими перегородками. Якщо ж він таки розміститься в будівлі з колонами, то, за інформацією координатора проекту в міській раді Антона Шевченка, його загальна площа становитиме близько 700 кв. м. На постійній основі працюватиме 51 особа, за графіком – ще 20 осіб. Центром надаватиметься 91 адміністративна послуга, а щоденно планується обслуговувати близько 500 відвідувачів. Працюватиме центр з 9-ї до 16-ї години, до 20-ї години і в суботу в центрі чергуватимуть працівники відділу дозвільних процедур.
На сьогодні уже проведено інвентаризацію адміністративних послуг, визначено перелік тих, що надаватимуться в центрі, розроблено й затверджено положення про центр, визначено служби, територіальні відділення відомств, що крім відділів й управлінь міської ради, будуть задіяні в його роботі, розроблено схему їх розташування, з міського бюджету виділено 299 тисяч гривень на реалізацію проекту (левова частка коштів має надійти з державного бюджету). У центрі будуть впроваджені електронні системи документообігу та управління чергою, створені сенсорні інформаційні термінали з виходом до мережі Інтернет, веб-порталу центру, з якого можна буде скачати бланк заяви, відстежувати її проходження. У холі центру працюватиме рецепшн, з відвідувачами працюватимуть два консультанти, буде можливість отримати банківські послуги й таке інше.
– Наше завдання – створити такі умови, аби жителі міста отримували якісні адміністративні послуги в короткі терміни, – зазначив Олександр Саінсус. – Деякі питання, що розглядаються в цьому будинку, мають «строк давності» по два–три роки. Саме через це слово «чиновник» набуло негативного забарвлення. Так не повинно бути – чиновники мають працювати на людей і для людей.