Першими з цією картою мали можливість ознайомитися представники готельного та ресторанного бізнесу на презентації у Кіровоградській міській раді в середу.
Реалізація проекту зі створення туристичної карти обласного центру розпочався ще на початку року, з ініціативи Кіровоградського агентства розвитку міста. Як повідомив його директор Володимир Хлєбніков, проектом передбачено підготовку до друку та випуск пробного тиражу із 10 тисяч примірників туристичної карти, з якої гості міста мали б можливість почерпнути максимум корисної для себе інформації про Кіровоград, його соціально-культурну інфраструктуру: музеї, бібліотеки, театри, кінотеатри, парки, зони відпочинку, туристичні маршрути, розважальні заклади, служби таксі, заклади охорони здоров’я та спортивні об’єкти. Звісно, не обійшли стороною готелі, кафе та ресторани, які при бажанні можуть розмістити рекламу власних закладів у виділеному рекламному блоці.
Карта, до речі, буде розповсюджуватись безкоштовно через мережу готелів, об’єкти транспортної інфрастрактури та через вуличні кіоски, наголосив Володимир Хлєбніков.