Тролейбусний парк самостійно готуватиме водіїв тролейбусів

Незабаром КП “Електротранс” відкриє свій навчальний комбінат для навчання водіїв тролейбусів. Про це, звітуючи про підсумки роботи комунального підприємства, повідомив на апаратній нараді у понеділок начальник управління розвитку транспорту та зв’язку міської ради Олександр Вергун.
Олександр Вергун нагадав, що після розірвання договору оренди з ТОВ “ЄТК” у квітні цього року влада створила комунальне підприємство “Електротранс”. На його балансі на сьогодні – 26 тролейбусів, середій вік експлуатації яких становить близько двадцяти років. Щоденно на три маршрути – №№1, 4 та 10 – виїжджають лише 18 машин.
Левова частка пасажирів – це пільговики. Якщо всього за час роботи підприємства було перевезено два мільйони 895 тисяч пасажирів, то пільговиків з них – два мільйони 296 тисяч. Доходи від продажу квитків та проїзних склали мільйон 245 тисяч, отримано з міського бюджету 4,6 мільйона компенсації за перевезення пільговиків.
Як відомо, у жовтні цього року було проведено тендер на закупівлю 20 нових тролейбусів, на це з міського бюджету виділено 80 мільйонів гривень. Угоду про постачання тролейбусів укладено з ТОВ “ДУОТРАНС”, яке запропонувало тролейбуси “ДНІПРО-Т 103". Їх виробник – Південний машинобудівний завод. Тролейбуси мають зручні салони, оснащені пандусами та місцем для інвалідів, вони значно менше споживають електроенергії, безпечні.
У декого виникне запитання, а чому тролейбуси закупили не прямо у виробників. Пояснення дав міський голова Андрій Райкович:
– Переможця тендеру вибирали не ми, а система “PROZORRO”, ми лише висували свої вимоги до транспортних засобів. А система обрала товариство через те, що сам завод свої пропозиції на тендер не виставив.
Андрій Райкович наголосив також на необхідності перевірити обов’язково зручність користування спеціальними платформами для інвалідів-візочників.
Перша партія тролейбусів має надійти 15 листопада, а всі двадцять виробник поставить до кінця року.
Олександр Вергун повідомив також, що сьогодні у КП “Електротранс” є потреба у додаткових кадрах, зокрема водіях тролейбусів. На сьогодні їх на підприємстві лише 34. Тож тролейбусний парк планує відкрити свій навчальний комбінат, а поки що направив сім осіб на навчання до Одеського тролейбусного депо.

Читайте також