Тролейбуси як стратегічний вид транспорту

Тема пошуку шляхів вирішення проблем у сфері пасажирських перевезень у Кіровограді стала однією з головних на нараді міського голови Андрія Райковича з керівниками виконавчих органів у понеділок.

За інформацією керівника управління розвитку транспорту та зв’язку Миколи Цирфи, рухомий склад автобусів в 11 транспортних підприємствах міста, які на сьогодні забезпечують перевезення людей за 36 маршрутами, налічують близько 420 автобусів марки БАЗ на 22 місця і 15 одиниць “Еталонів” місткістю 45 пасажирів.

Тож однією із найбільших проблем є відсутність у місті великомістких транспортних засобів.

Андрій Райкович звернув увагу керівника управління на надзвичайно низькі темпи реорганізації галузі.

– У гаражах простоюють габаритні автобуси, яких пасажири очікують на зупинках у Кіровограді, – підкреслив міський голова. – Що зроблено управлінням? Де ми додали позитиву? Як тривають переговори про залучення великомісткого транспорту? Відповідей на ці питання поки що, на жаль, немає.

Очільник міста доручив Миколі Цирфі негайно долучити до розробки програми розвитку пасажирського транспорту на 2016 рік досвідчених кіровоградських експертів, приділити максимальну увагу розвитку електротранспорту. Крок за кроком ми маємо впроваджувати у життя те, що задекларували, що очікують від нас кіровоградці, наголосив Андрій Райкович.

Міський голова також звернув увагу керівників галузі, що тролейбуси стануть стратегічним видом транспорту.

– Сьогодні, у зв’язку з відповідними судовими рішеннями, місто отримало унікальний шанс повернути тролейбусний парк у комунальну власність. Це надзвичайно важливий крок, який дозволить владі ефективно розвивати сферу пасажирських перевезень та зняти соціальну напругу в питанні перевезення пільговиків, – підкреслив міський голова.

Читайте також