Можливо, не всі ще знають, але в Кіровограді є своя "гаряча лінія", на яку можна звертатися з усіх питань житлово-комунального господарства, з приводу аварійних ситуацій. Йдеться про телефон аварійно-диспетчерської служби 15-80.
– Усі проблеми, які виникають у житлово-комунальному господарстві міста, аварії, які трапляються у житлових будинках, обов’язково фіксує наша аварійно-диспетчерська служба, – розповів редакції начальник головного управління житлово-комунального господарства міської ради Олександр Хачатурян. – Крім того, телефон 15-80 використовується як "гаряча лінія" міського голови, на яку можна зателефонувати будь-якого дня і в будь-який час, повідомити про проблему та отримати відповідь щодо її вирішення.
Координує дзвінки диспетчер служби. Залежно від складності аварії, трапилася вона на внутрішньобудинкових чи зовнішніх комунікаційних мережах, у вихідний чи будній день, вночі чи вдень, диспетчер направляє на місце аварії працівників АДС або повідомляє про неї спеціалізовані бригади підприємств, що обслуговують мережі ("Кіровоградтепло", "Теплоенергетик", водовід "Дніпро–Кіровоград", "Кіровоградгаз", "Кіровоградобленерго").
Аварійно-диспетчерська служба повною мірою забезпечена матеріалами, кваліфікованою робочою силою, щоб надавати мешканцям міста весь спектр послуг, підкреслив Олександр Хачатурян. Близько трьох мільйонів гривень на рік закладено у міському бюджеті, щоб належним чином підтримувати цю службу.
Нині робота диспетчерської служби чітко налагоджена. Всі дзвінки фіксуються, тобто можна завжди простежити порядок, терміни виїзду бригад на місце події, виконання робіт, а також, що не менш важливо, чи ввічливо спілкувався диспетчер з абонентом.
Працівники АДС проінструктовані, як приймати телефонні дзвінки, замовлення, консультувати громадян.
Інколи трапляється, що виникають певні форс-мажорні обставини, коли після стихій, зокрема потужних злив чи буревіїв, у будинках починають протікати покрівлі, треба прибирати повалені дерева тощо. Якщо аварійні роботи незначні, їх здатні виконати спеціалісти АДС. В інших випадках роботи будуть переадресовані у відповідні служби. Так, підписано відповідні документи з МНСниками про співпрацю: відбувається обмін інформацією, вони виїздять на ліквідацію значних аварій тощо. В разі ліквідації наслідків буревіїв, коли треба розчистити території від повалених дерев, допомогу надають і "зелентрестівці".
Працівники АДС надають послуги і стороннім організаціям. Вони, зокрема, чистять зливні ями, виконують газозварювальні роботи, замінюють крани тощо. Тобто можна звертатись, замовляти певну послугу, і її вартість буде значно нижчою, ніж у приватних виконавців. Та і якість виконання завжди можна проконтролювати, адже підприємство – комунальне, працює стабільно, і на якість робіт нарікань поки що не було.