Сергій Васильченко: Головне завдання – зробити громадський транспорт доступним та комфортним

Минули перших сто днів роботи на посаді заступника міського голови Сергія Васильченка. Настав час підвести першу риску і подивитися, що вже зроблено та які пріоритети в подальшій роботі. Саме про це – наша розмова із Сергієм Сергійовичем.

– Як кількома словами ви можете охарактеризувати свої головні завдання в діяльності за перших сто днів роботи?

– Зробити громадський транспорт доступним і комфортним для кіровоградців.

Зокрема, першим і головним завданням було зменшення вартості проїзду з трьох гривень та трьох гривень 50 копійок у режимі експрес-руху. Саме ця плата за проїзд була погоджена попередньою владою. Довелося у найкоротші строки вирішувати це соціально важливе для громади питання. Ми спромоглися домовитися з перевізниками про тимчасовий тариф – 2 гривні 50 копійок (в режимі експрес-руху – три грвні), виконком 19 червня затвердив відповідне рішення. Під моїм головуванням розпочала роботу комісія з розгляду тарифів, яка до першого серпня цього року розглядала подані перевізниками тарифи, а потім передала їх до антимонопольного комітету. В результаті 26 серпня ми прийняли рішення № 422, яким погодили перевізникам ПП “УкрАвтоІнвест”, КТ “Автолегіон – Варванської Ю.В.”, ПП “Паритет – Сервіс”, ПП “Автобаз – Кіровоград”, ФОП В.Кобченко соціально прийнятний для кіровоградців тариф 2,50 гривні. Ми не дали можливості перевізнику ПП "ОЛІКС" здирати з городян, як воно хотіло, 3,56 гривні, спромоглися знизити заявлений на початку "Автобусним парком 13527" тариф 3,30 гривні в режимі звичайного руху та 4 гривні – в режимі експрес-руху до трьох гривень та 3,50 гривні відповідно.

– А як щодо "виховання" водіїв-хамів, які викидають пільговиків із маршруток?

– Це теж – важливе і актуальне питання. На першій же зустрічі з перевізниками я наголосив на тому, що повага до пасажира є пріоритетним завданням. За посадою я очолюю комісію по розгляду скарг на нетактовну поведінку водіїв, іноді просто лячно стає, наскільки не по-людськи поводяться деякі водії. Але ситуацію поступово вдається змінювати на краще. Місяці роботи, обговорень з перевізниками не були марними. Водії почали усвідомлювати, що влада захищає кіровоградців, відстоює інтереси всіх городян, однаково ставлячись до кожного – і до водія, і до пасажира, вимагаючи взаємоповаги. Зараз люди, які мають право на пільговий проїзд, здебільшого, пред’явивши посвідчення, можуть скористатися своїм правом, не чуючи в свій бік лайки й образи. Звісно ж, мають місце і конфліктні ситуації, але ми їх вивчаємо і даємо оцінку.

– То невже у транспортній мережі – повний лад?

– Ну, до того, щоб бути геть задоволеним, ще далеко. Але давайте пригадаємо місто на початку квітня 2014 року. Вже о 21.00 містом не ходив громадський транспорт. Зараз – абсолютно інша картина. І після 23.00 ще ходять маршрутки. Так, ситуація в “спальних” мікрорайонах, через які проходить більшість маршрутів, і в приватному секторі – відрізняється. Але ми опрацьовуємо разом з перевізниками і громадськістю такі варіанти розкладу руху, які б задовольняли і перевізників, і кіровоградців. Я завжди відкритий до діалогу. Спілкуюся з усіма – з перевізниками, громадянами, адже дуже важливо знати інформацію з першоджерел.

Працюємо і над вирішенням інших проблем. Так, зараз розглядаємо разом із перевізниками можливість впровадження нічних маршрутів. Мається на увазі не впровадження нових маршрутів, а подовження часу роботи існуючих зі встановленням іншого, дещо більшого тарифу у вечірній час.

Опрацьовується завдання, яке було поставлено секретарем міської ради Іваном Марковським, про надання альтернативи кіровоградцям при користуванні маршрутами, на яких зараз діє не погоджена нинішньою міською владою ціна, вища 2,50 грн. Я є, безперечно, членом команди Івана Івановича, і ми знайдемо можливість виконати його доручення, та створити для городян альтернативні можливості для проїзду на громадському транспорті.

– А що можете сказати про торгівлю, якою ви теж опікуєтеся? У цій сфері теж накопичилися проблеми…

– Дійсно, у торговельній галузі також багато важливих питань, над якими треба працювати. Одразу хочу сказати, що відкидаю всі звинувачення стосовно встановлення якихось пивних наметів з дозволу нинішньої влади по тій простій причині, що, коли мене призначили на посаду, а це було 18 червня 2014 року, всі об’єкти літньої торгівлі вже були встановлені і функціонували. За час перебування на посаді я не надавав жодного дозволу на встановлення подібних об’єктів. Ми зараз працюємо над розробкою єдиної і уніфікованої концепції, на підставі якої і буде здійснюватися літня торгівля в місті.

Вважаю, що торгівля – це той сектор життя міста, який так чи інакше торкається кожного кіровоградця. А тому і ставлення до цього має бути максимально серйозним. Мені дуже важливо, щоб торгівля була зручною і комфортною як продавцю, так і покупцю.

Наостанок нашої розмови хочу підкреслити, що зараз дуже складні часи – наша країна перебуває в стані неоголошеного воєнного конфлікту із сусідньою країною. Крім того, попереду – зима. Можливо, найважча за всі часи незалежності. Я дав доручення, і вже були направлені листи всім перевізникам про те, щоб вони розглянули можливість переведення рухомого складу на інші види пального з газу метан. А всі знають, що більшість автотранспорту, задіяного в громадських перевезеннях, працює саме на цьому виді пального. Словом, ми робимо все можливе для того, щоб мінімізувати для кіровоградців наслідки подій на сході країни. Всі наші зусилля спрямовані на те, щоб відстояти інтереси територіальної громади, зробити життя наших мешканців комфортнішим. Керуватимемося цими принципами і надалі.

Читайте також