Секрет успіху — в усвідомленні своєї унікальності

Головного спікера учасникам семінару представив ініціатор його проведення – перший заступник голови обласної ради Олександр Шаталов. Він підкреслив, що це вже другий масштабний захід після зимового форуму "Єлисаветград – креативне місто" у руслі цілеспрямованої роботи з вироблення ідей креативності і брендингу обласного центру.

В роботі семінару взяли участь міський голова Олександр Саінсус, секретар міської ради Ігор Волков, депутати міської ради, бізнесмени, творча інтелігенція Кіровограда.

Урбаністичні процеси надзвичайно потужні у сучасному світі, зазначив на семінарі Денис Візгалов. Міста активно конкурують одне з одним у визначенні власної унікальності, і успішність в такій конкуренції значною мірою визначається грамотно вибудуваною стратегією брендингу, вмінням міста показати світу свою унікальність, ставленням до нього його мешканців, єднанням громади і активною реалізацією практичного потенціалу ідентичності.

Бренд – це ретрансляція цінностей міста, наголосив експерт, проте вирішити, що є ідентичністю Кіровограда, побудувати ідею та визначити власні цінності, які відображатимуться в міському просторі, можуть лише самі кіровоградці.

На семінарі його учасники говорили про реалії Кіровограда, висловили ряд ініціатив, завдяки яким кіровоградці можуть об’єднатись, а місто – не просто стати відомим в Україні, а й привабити інвесторів та туристів.

Читайте також