Seat планує відібрати у Renault рекорд Нюрбургрингу

Іспанська компанія Seat планує повернути собі звання виробника самого швидкісного передньопривідного автомобіля Нюрбургрингу, відібравши титул у компанії Renault. Для цього іспанці планують випустити екстремальну версію «хот-хєтчу» Seat Leon Cupra. Про це з посиланням на відповідального за розробку шасі «Купри» Свена Шаве повідомляє видання AutoExpress.

В травні в рамках тюнінг-фестивалю Wörthersee компанія Seat презентувала гоночну версію нового «Леону» - Cup Racer. Концепт отримав 330-сильний двигун, шестиступінчатий «робот» з двома зчепленнями, диференціал з електронним управлінням на передній осі, та аеродинамічний обвіс кузову.

«Так, Renault дійсно належить рекорд траси, однак тип їх автомобіля абсолютно відрізняється від нашого авто. Якщо ми знімемо з Leon Cupra частину обладнання, то цілком зможемо компенсувати відставання в чотири секунди», - пояснив Шаве.

По його словам, компанія Seat спершу проаналізує, наскільки такий автомобіль може бути цікавим для клієнтів. При цьому Шаве підкреслив, що у «Сеату» вже є подібна розробка, тому сама екстремальна версія «Купри» цілком ймовірно таки отримає «зелене світло».

Імовірно, самий швидкий Leon Cupra стане легше на сто кілограмів. Зокрема, це вдасться зробити за рахунок відмови від задніх крісел та шумоізоляції. В той же час Seat може підвищити віддачу 280-сильної двухлітрової «турбочевірки» до 300 кінських сил.

При цьому Шаве відмітив, що Seat не має плану обладнувати екстремальну версію «Купри» системою повного приводу, оскільки передньопривідна машина вийде легшою, дешевшою та динамічнішою». «Якщо у вас є зайві шість тисяч євро, то ви завжди зможете придбати собі 300-сильну повнопривідну версію Volkswagen Golf R», - пояснив він.

Компанія Renault повернула собі титул виробника самого швидкого передньопривідного автомобілю Нюрбургрингу в середині червня. Трековий хетбчек Megane RS 275 Trophy-R проїхав «Північну петлю» за 7 хвилин 54,3 секунди. Це на 4,1 секунді швидше результату Seat Leon Cupra, відібравшого рекорд у «француза» в квітні цього року.

Для встановлення цього рекорду французи зробили Renault Megane RS 275 Trophy-R на 100 кілограмів легше «гражданської» машини. Це вдалося добитися за рахунок відмови від заднього ряду крісел, шумоізоляції, кондиціонеру та аудіо системи, а також встановлення титанової випускної системи і заміни передніх крісел на «ковши» Recaro з каркасом із полікарбонату.

Читайте також