Робота зі зверненнями громадян в Кіровоградській митниці у 2012 році

Одним з механізмів встановлення зворотного зв’язку з громадянами є робота з їх зверненнями. Ця робота в Кіровоградській митниці здійснюється через відповідний підрозділ – сектор організаційного та документального забезпечення.

Її метою є забезпечення постійного зв‘язку між владою та громадою, вирішення важливих проблем кожного, хто звертається за допомогою чи консультацією.

Робота зі зверненнями громадян в митниці проводиться відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Протягом 2012 року до Кіровоградської митниці надійшло 18 письмових звернень громадян, що на 9 звернень більше аналогічного періоду 2011 року. Основними причинами їх подання є зауваження чи незгода з рішеннями митниці у справах про порушення митних правил, або з рішенням щодо митного оформлення чи пропуску предметів та транспортних засобів через митний кордон України, роз’яснення з різних питань митного законодавства та митних процедур в зв’язку з прийняттям нового Митного кодексу України, кадрові питання, повідомлення про неправомірні, на думку громадян, дії працівників митниці, що при здійсненні перевірки не підтвердились, відкликання раніше надісланої заяви (скарги), прохання допомогти у поверненні помилково перерахованих коштів з іншої митниці за митне оформлення транспортного засобу, клопотання продовжити термін тимчасового ввезення транспортного засобу індивідуального користування.

За результатами розгляду письмових звернень громадян - 12 вирішено позитивно (66.7%), по 6 відмовлено у задоволенні (33.3%), з них - 5 (83.3%) – по оскарженню постанов про порушення митних правил, 1 (16.7%) – в зв’язку з не підтвердженням інформації щодо неправомірних дій працівників митниці. Усі звернення розглянуті у 15-денний термін.

У 2012 році до Кіровоградської митниці Держмитслужбою України було направлено 2 звернення громадян, що надійшли на Урядову телефонну «гарячу лінію» ( у 2011 – 0). Громадянин Б. двічі звертався з питань ввезення власного транспортного засобу з Російської Федерації. Йому було надано письмову відповідь, а при повторному зверненні керівництвом митниці було ініційовано проведення з ним особистої зустрічі та надано вичерпну інформацію стосовно порядку ввезення і митного оформлення транспортних засобів особистого користування.

Запитів на публічну інформацію до Кіровоградської митниці впродовж 2012 року не надходило.

На особистий прийом до керівництва митниці звернулось 9 громадян з питань митного оформлення транспортних засобів, речей у пільговому режимі при переїзді на постійне місце проживання, надання роз’яснень з переміщення транспортних засобів через митний кордон України та порядку видачі направлення до Академії митної служби України.

З метою попередження випадків нетактовної та безвідповідальної поведінки з боку працівників митниці систематично проводиться виховна робота, спрямована на підвищення рівня культури спілкування та з питань антикорупційного законодавства.

Через мережу Інтернет громадянами направлено до митниці 9 запитань стосовно внесення змін до митного законодавства з питань тимчасового ввезення в Україну транспортних засобів, сплати податків при оформлення транспортного засобу за договором дарування, можливості складання іспиту на отримання посвідчення представника митного брокера, особливостей ввезення товарів авіатранспортом та іншими видами транспорту за новим Митним кодексом, порядку митного оформлення продуктів харчування та умов переміщення тварин. На всі запитання надано відповіді у повному обсязі.

Важливим напрямком роботи зі зверненнями громадян є її оприлюднення у засобах масової інформації. Протягом року митниця систематично інформувала громадськість про порядок та стан розгляду звернень громадян, графіки проведення особистого прийому, а також консультувала з питань, що хвилюють громадськість.

Читайте також