Реконструкція «арки» – найвідповідальніша стадія

Реалізація проекту реконструкції проїжджої частини вулиці Ельворті у Кропивницькому з облаштуванням другої “арки” в залізничному насипі входить у найвідповідальнішу стадію – монтаж конструкції тунелю. Хід підготовки до виконання таких робіт перевірили 29 травня секретар міської ради Андрій Табалов і заступник міського голови Олександр Мосін.

За словами Олександра Мосіна, реконструкція здійснюється відповідно до затвеpдженого гpафіку: у середу вже були завершені усі необхідні підготовчі процедури, оформлені дозвільні документи, налагоджена взаємодія з Укрзалізницею. Від 6.00 30 травня через станцію Кропивницький припинився рух потягів, і спеціальна техніка розпочала прокладку тунелю і монтаж металевої гофрованої труби.

– Ми плануємо ввести в експлуатацію реконструйовану “арку” до вересня, а точніше, до Дня міста, – зазначив Олександр Мосін. – Це надзвичайно складний комплекс робіт, виконання яких у Кропивницькому стало можливим завдяки наполегливості, у першу чергу, міського голови Андрія Райковича. Достатньо сказати, що вага гофрованого тунелю складає 80 тонн, його елементи скріплюють сім тисяч болтів, кожен з яких має чітко визначене навантаження. Завершені також всі необхідні лабораторні дослідження грунтів і щебеневої суміші. Крім основних, заплановані роботи з благоустрою, облаштування тротуарів та освітлення. Ми розуміємо, що перекриття руху однієї із найжвавіших транспортних магістралей створює значні незручності мешканцям. Тому, і це принципова позиція міського голови, будемо намагатися спочатку виконати роботи і відкрити для руху транспорту хоча б одну смугу, а вже потім завершити ремонт іншої. Але спочатку нам ще треба виконати значний обсяг робіт з облаштування під дорожнім полотном нових інженерних мереж водопровідно-каналізаційного господарства.

По завершенні реконструкції транспортне навантаження на вулиці Ельворті і Левитського суттєво зменшиться, переконаний Олександр Мосін. Вулиця Левитського матиме одностоpонній pух від вулиці Коpоленка. Транспорт же по вулиці Ельворті в напрямку Новомиколаївки рухатиметься до Братиславської і повертатиме на вулицю Василя Нікітіна, по якій після капітального ремонту буде організований також односторонній рух до вулиці Короленка. Таким чином, дороги будуть розвантажені, що значно покращить як транспортне сполучення віддалених мікрорайонів з центром, так і якість пасажирських перевезень.

«Вікна» в русі залізничного транспорту чекають і містобудівники, які продовжують капітальний ремонт шляхопроводу по провулку Об’їзному, саме на нього лягло сьогодні основне навантаження вантажних і пасажирських перевезень.

– Будівельники мають виконати ще роботи під мостом, що було неможливо при курсуючих потягах, – підкреслив Олександр Мосін. – І хоч асфальтове покриття шляхопроводу не покладене начисто, ми досягли головного – забезпечили належну міцність силових конструкцій мосту, які тепер здатні витримати найінтенсивніший рух транспорту.

Крім того, на період тимчасового обмеження руху транспорту під “аркою” по вулиці Ельворті патрульна поліція спрямовуватиме основні транспортні потоки, у першу чергу великовантажні автомобілі, через інші в’їзди в місто.

– Реконструкція “арки” стала наймасштабнішим проектом у Кропивницькому за всі часи незалежності України, – наголосив Андрій Табалов. – Варто зазначити, що проект реалізується завдяки спільним консолідованим зусиллям міського голови, депутатської більшості, яка у нього повірила і проголосувала за всі необхідні рішення, а також кропивничанам, які з розумінням ставляться до тимчасових незручностей. Я буваю на таких будівництвах дуже часто, як представник влади намагаюсь дати відповіді громадськості на запитання, які у них виникають щодо, наприклад, тієї ж “арки”. Знаю на власному досвіді, що людей варто залучати для організації пильного і постійного громадського контролю. Звичайно, такі масштабні технічні проекти, як “арка”, повинні супроводжувати і приймати в експлуатацію фахівці, а от що стосується прибудинкових територій, ремонту дахів — доцільна і добре себе зарекомендувала себе практика, коли мешканці особисто слідкують, наскільки якісно виконані роботи у їхньому дворі, будинку чи під’їзді.

Читайте також