Кіровоградські рекламісти нададуть свої площини для розміщення соціальних постерів на вшанування пам’яті загиблих Героїв АТО.
Така домовленість була досягнута під час робочої зустрічі заступника міського голови Олександра Грабенка з представниками рекламного бізнесу в обласному центрі 21 січня.
Олександр Грабенко передав Спілці рекламістів Кіровограда особисте прохання міського голови Андрія Райковича піти назустріч учасникам антитерористичної операції, їхнім родинам та міській владі, адже питання належного вшанування своїх Героїв – це питання патріотичного виховання молоді, яке має сьогодні надзвичайно велику вагу.
Радник міського голови з питань учасників АТО Віктор Танцюра під час наради відзначив, що у міському бюджеті Кіровограда на 2016 рік передбачені кошти на друк 39 постерів – стільки наших земляків віддали свої життя за цілісність своєї країни. Але виділеної суми вистачить лише на обмежену кількість розміщень упродовж року, а бажано, щоб вони увесь час нагадували кіровоградцям, якої ціною дається нам власна свобода і незалежність.
- Власники рекламного бізнесу у Кіровограді ніколи не стояли осторонь і завжди підримували міську владу у розміщенні соціальної реклами, - звернула увагу Голова Спілки рекламістів Ірина Саєнко. – Безумовно, що і в цей важкий час ми підставимо своє плече допомоги.
Результатом зустрічі стала домовленість, що громадські організації учасників АТО офіційно звернуться до Спілки рекламістів зі своєю пропозицією, а останні визначаться з географією розташування рекламних площин і запропонують варіанти дизайну постерів.
У свою чергу, Олександр Грабенко пообіцяв, що за час розміщення постерів з Героями АТО рекламні компанії не будуть сплачувати платежі до міського бюджету.
Зустріч завершилася вшануванням загиблих воїнів в бойових діях на Сході України хвилиною мовчання.