Проблемні входини

Кіровоградці, які отримали ордери на квартири в першому під’їзді чотирнадцятиповерхового будинку на вулиці Попова, 16/17, через неякісно виконану будівельниками роботу тривалий час не можуть переїхати туди жити.

Ще в січні перший під’їзд будинку для військових (другий от-от має прийняти своїх мешканців), зведений за кошти Міністерства оборони України, було здано в експлуатацію. Та радість його пожильців від отримання омріяного власного житла швидко вивітрилася: дах протікає, ліфт не працює, від водних, теплових та електропроблем голова йде обертом. Обурені військовики звернулися по допомогу до міської влади.

Перший заступник міського голови Василь Дзядух за дорученням очільника міста Олександра Саінсуса кілька разів зустрічався з керівниками комунальних підприємств, які мають постачати в будинок тепло, воду, електроенергію, забезпечувати його мешканців іншими побутовими благами, та із самими мешканцями будинку-"недобуду". Одна із зустрічей з військовиками відбулася минулого тижня на подвір’ї будинку. Разом з Василем Дзядухом до людей прийшли начальник ЖЕКу № 10 Сергій Гресько й заступник директора "ПВК Геркон" (підприємство здійснює технічне обслуговування ліфтів) Валентин Сметанко.

Василь Дзядух розповів мешканцям, що їхній будинок, зданий в експлуатацію з багатьма недоробками, міська влада включила до комунальної власності міста. Отже, тепер ніяких проблем з початком опалювального сезону, енерго- та водопостачанням вони не матимуть. Сергій Гресько запросив усіх їх приходити до ЖЕКу й отримувати абонентські книжки для оплати комунальних послуг. Однак занесені до книжок суми за користування ліфтом вони не сплачуватимуть, поки підйомник не запустять. А от якраз із ліфтом, виготовленим у Білорусії, і виникли проблеми. Його досі не запустили в експлуатацію через відсутність сертифікату відповідності параметрів підйомника українським стандартам.

Сергій Гресько також вказав на невиконані та неправильно виконані будівельниками обов’язкові роботи в шахті ліфта й розповів, що цей недолік доведеться ліквідовувати спеціалістам “Геркона”. Однак усе ж головна проблема – відсутність сертифіката. Василь Дзядух порадив мешканцям під’їзду написати листа в одеську організацію, яка монтувала ліфт, з вимогою надіслати необхідну документацію. І пообіцяв, що міська влада також "вибиватиме" її, долучившись до написання цього листа. А ще запевнив, що докладе необхідних зусиль, аби будівельники підрядної організації, які завершують будівництво другого під’їзду чотирнадцятиповерхівки, повернулися до першого під’їзду й ліквідували всі свої будівельні огріхи.

Читайте також