Протягом місяця спеціалісти Приватного виробничо-комерційного підприємства «Технотранспроект» з Дніпропетровська виконають техніко-економічне обґрунтування проекту реконструкції проїжджої частини вулиць Орджонікідзе та Колгоспної між вулицями Київською та Братиславською (зокрема й розширення проїзду під залізничним полотном на вулиці Орджонікідзе, де зараз є можливим лише однобічний рух).
Про це домовилися під час робочої зустрічі у міській раді п’ятого вересня перший заступник міського голови Василь Дзядух, начальник управління капітального будівництва міської ради Віктор Ксеніч та головний інженер проекту ПВКП «Технотранспроект» Микола Тараненко, виходячи із завдань і зобов’язань підписаної три місяці тому угоди між управлінням капітального будівництва міської ради та названою проектною організацією.
Дорогою, яка пролягає вулицями Орджонікідзе й Колгоспною, можна найшвидше дістатися із центру міста та прилеглих мікрорайонів на Новомиколаївку та у зворотному напрямку. Однак швидкому пересуванню цим шляхом заважає те, що проїзд крізь арку (над якою знаходиться залізнична колія) можливий лише почергово в один бік. Тому водії вже давно нарікають на вузькість цього проїзду. Тож настав час його розширювати. Та перед тим як домовлятися з проектувальниками, потрібно було з’ясувати, яким чином можна проводити необхідне розширення. Задля цього міський голова Олександр Саінсус та перший заступник міського голови Василь Дзядух зустрічалися з головним інженером Одеської залізниці Григорієм Бойком, начальником колійного відділення Одеської залізниці Валерієм Дорошенком та головним інженером Знам’янської дирекції залізничних перевезень Олександром Компанійцем, а також директором ПВКП «Технотранспроект» Василем Ковальчуком.
На даний час спеціалісти ПВКП «Технотранспроект» уже провели геодезичні обстеження та геологічні дослідження об’єкта, які дають змогу виконувати подальшу роботу з виготовлення проектно-кошторисної документації. Після виконання техніко-економічного обґрунтування проекту фахівці проектної організації мають підготувати проект і робочі креслення до нього, а тоді вже можна братися й до розширення проїзду. З огляду на масштабність і складність робіт їх можна буде виконати лише за фінансування з державного бюджету.