Перевізникам укотре нагадують про неприпустимість хамського поводження з пасажирами

13 вересня у міській раді намагалися знайти шляхи врегулюваня всіх стосунків, що виникають при перевезенні в маршрутних таксі пасажирів пільгових категорій.
У спеціальній робочій зустрічі з цієї проблеми взяли участь заступник міського голови Олександр Мосін, начальник управління розвитку транспорту та зв'язку Олександр Вергун, представник підприємства-перевізника ПП “Паритет Сервіс”, пасажир - учасник АТО Микола Нікітін, громадські активісти та журналісти.
Під час зустрічі була заслухана скарга учасника антитерористичної операції Миколи Нікітіна щодо грубої поведінки водія маршрутного таксі №77, який виказав невдоволення з приводу безкоштовного перевезення пільговиків. І хоча учаснику АТО ніхто не перешкоджав дістатися місця призначення, він був обурений реакцією і тоном розмови водія. При цьому, відзначив “атовець”, така ситуація трапилася з ним не вперше.
За результатами розмови Олександр Мосін відразу доручив керівнику профільного управління організувати зустріч з директорами транспортних підприємств щоб ще раз звернути їхню увагу на необхідність неухильного дотримання правил перевезення ними пасажирів пільгових категорій та дотримання водіями гідної поведінки під час виконання рейсів.
- За дорученням міського голови зустрічі і наради з керівництвом підприємств-перевізників відбуваються постійно, постійно проводиться необхідна робота з аналізу поведінки водіїв маршрутних таксі, - наголосив Олександр Мосін. – Складну ситуацію для перевізників ми, як влада, теж можемо зрозуміти, оскільки держава не компенсує пільгові перевезення. Сьогодні це лягло на плечі міського бюджету. У свою чергу, ми будемо ставити питання розглянути можливість компенсації перевезення пасажирів пільгових категорій перед депутатами міської ради.
У той же час, запобігти подібним випадкам надалі, вважає Микола Нікітін, можна запровадивши практику фіксації всіх порушень з боку водія і передачі фактів на “гарячу лінію” адміністрації транспортного підприємства, у відділ транспорту та зв'язку міської ради Кропивницького чи до поліції.
Окрім того громадські активісти разом з учасниками АТО вже розробила пам'ятки для водіїв та пасажирів, які пропонують розмістити у громадському транспорті обласного центру. Пам'ятка містить відомості про права та обов'язки обох сторін та посилання на конкретні закони, що регламентують право пільгових категорій пасажирів на безкоштовний проїзд.

Читайте також