Зростання обсягів виробництва, масштабні інвестиційні проекти, нові ринки і вихід в Інтернет – так коротко можна підбити підсумки роботи кіровоградської "Червоної зірки" протягом минулого року.
Про все це розповіли на прес-конференції, присвяченій підсумкам роботи заводу торік, генеральний директор – голова правління ПАТ “Червона зірка” Сергій Калапа та директор торгового дому ПАТ “Червона зірка” В’ячеслав Ківерник.
А перед прес-конференцією журналістам показали нове заводське обладнання: ряди нових сучасних токарних і фрезерних верстатів провідного світового виробника “HAAS”, масштабну лінію для порошкового фарбування, зварювального робота. Усе це, разом із капітальним ремонтом цехів, – плід майже п’ятдесятимільйонних інвестицій, які "Червона зірка" торік вклала в розвиток виробництва.
А тепер про показники: на тлі рецесії у світовій економіці і падіння промислового виробництва в Україні 2013 року на 4,7 відсотка, показники діяльності "Червоної зірки" доволі вагомі. Загальний обсяг виробництва продукції ПАТ "Червона зірка" за підсумками 2013 року склав майже 285 мільйонів гривень, що на 20 відсотків більше, ніж 2012-го. До бюджетів усіх рівнів підприємство торік перерахувало понад 38 мільйонів гривень податків і зборів. А середня заробітна плата на заводі склала 3263 гривні, що на 10 відсотків більше від показника 2012 року. Обсяг реалізації продукції також вдалося збільшити – на 4 відсотки. При цьому значно зріс показник частки експорту в реалізації продукції.
Ішлося на прес-конференції і про прагнення колективу "Червоної зірки " бути ближчим до свого споживача. Хоча техніку підприємства продають через розгалужену дилерську мережу в одинадцяти країнах, та важливість близького спілкування зі споживачем ніхто не відміняв. Тому на підприємстві створено виставковий комплекс, який нині перебуває на стадії наповнення. Найближчим часом там заплановано розмістити всю номенклатуру техніки, яку виготовляють на заводі.
Ще один крок назустріч споживачеві – інтернет-продажі. "Червона зірка" нещодавно “запустила” інтернет-магазин, де в режимі онлайн можна придбати техніку та запасні частини від виробника. Рішення для сільгоспмашинобудування ніби й несподіване, але час високих технологій диктує свої правила. До того ж, як зазначають на підприємстві , кількість прихильників онлайн-покупок неухильно зростає.