Підсумки опитування платників податків щодо оцінки діяльності Кіровоградської ОДПІ

Слід зазначити, що позитивні зміни у роботі податкових органів відчули 62% респондентів і 37 опитаних не відчули позитивних зміни у роботі територіальних органів Міністерства доходів і зборів.
40% респондентів задоволені роботою Центру обслуговування платників податків та 67 % респондентів задоволені інформація, яка розміщена на інформаційних стендах у приміщенні ЦОПП.
Можна стверджувати, що платники податків обрали електронне спілкування з працівниками територіальних органів Міністерства доходів і зборів України , якій віддали перевагу 40% опитаних.
Робота щодо вивчення громадської думки платників податків триває. Адже досконале вивчення та глибокий аналіз якості обслуговування платників податків є запорукою успішної роботи податкової служби.


Відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю Кіровоградської ОДПІ

Читайте також

Найпопулярніше
Грабував пенсіонерів
»Мак−2014»
Із 37 соціальних проектів виконано 36
Актуальне
Зеленський направляє представників до Стамбула: що ж трапляється в Туреччині - BBC News Україна
"Чому студент, який навчається на контрактній основі, повинен покривати всі 'непродуктивні' витрати?" — Сергій Захарін висловив свою думку щодо зростання цін на освіту в університетах.
Міністр закордонних справ Естонії: Представники Кремля, які беруть участь у переговорах у Туреччині, завдають удару Україні та всій Європейській спільноті.
Теги