Слід зазначити, що позитивні зміни у роботі податкових органів відчули 62% респондентів і 37 опитаних не відчули позитивних зміни у роботі територіальних органів Міністерства доходів і зборів.
40% респондентів задоволені роботою Центру обслуговування платників податків та 67 % респондентів задоволені інформація, яка розміщена на інформаційних стендах у приміщенні ЦОПП.
Можна стверджувати, що платники податків обрали електронне спілкування з працівниками територіальних органів Міністерства доходів і зборів України , якій віддали перевагу 40% опитаних.
Робота щодо вивчення громадської думки платників податків триває. Адже досконале вивчення та глибокий аналіз якості обслуговування платників податків є запорукою успішної роботи податкової служби.
Відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю Кіровоградської ОДПІ