Нова символіка

У вівторок у Кіровоградській міській раді експерт Європейського інституту маркетингу (Москва) Денис Візгалов презентував громадськості бренд міста Кіровограда "Рухайся зі смаком".

У презентації взяли участь секретар міської ради Ігор Волков, заступник кіровоградського міського голови Ігор Василенко, депутати міської ради, представники туристичного, готельного бізнесу, закладів культури, підприємці, студенти та всі охочі.

Денис Візгалов як автор ідеї, що саме рух має стати брендом Кіровограда, запропонував цілісну концепцію використання символів руху в каліграфічному написанні, кольорі та формі, які можна використовувати для презентації Кіровограда на всіх рівнях, втілювати в життя в різному вигляді на території обласного центру в архітектурі, дизайні, рекламі. Одним з перших цікавих реалізованих у Кіровограді проектів з використанням нової символіки Денис Візгалов назвав "Історичну лінію".

Учасникам презентації представили перші зразки сувенірної продукції з використанням логотипів "Рухайся зі смаком", виготовлені на кіровоградських підприємствах "Антураж – А" та "Імекс – ЛТД".

Читайте також