На засіданні конкурсного комітету з визначення перевізників на міських автобусних маршрутах загального користування під головуванням першого заступника кіровоградського міського голови Володимира Каніщева визначено переможців на обслуговування маршрутів загального користування №№ 45, 7, 18, 117, 118, 14, 17 та 130.
У засіданні взяли участь члени конкурсного комітету, до складу якого входять представники громадських організацій, контролюючих органів і органів виконавчої влади, а також керівники підприємств-перевізників, що подали документи на участь у конкурсі.
Конкурсний комітет визнав переможцями на міських автобусних маршрутах загального користування перевізників ПП “ОЛІКС” (№ 45 “Сел. Гірниче – Лісопаркова”), ПП “УкрАвтоІнвест” (№ 7 “Салганні піски (МСЧ № 19) – Лісопаркова”), ПП “Автобаз – Кіровоград” (№ 18 “Велика Балка – 1-й оптовий ринок”, № 115 “Масляниківка – Залізничний вокзал”, № 117 “Арнаутове – площа Богдана Хмельницького” № 118 “Велика Балка – Центральний ринок”), ПП “Паритет–Сервіс” (№ 14 “Сел. Гірниче – вул. Кільцева”), ПП Кобченко В.В. (№ 17 “Вул. Габдрахманова – центр – вул. Габдрахманова”) та ПАТ “Автобусний парк–13527" (№ 130 ”Центральний ринок – Облонкодиспансер").
– Варто відзначити, що у місті з’явились нові маршрути – №№ 117, 7 та 45, – розповів редакції начальник управління розвитку транспорту та зв’язку міської ради Віктор Зубченко. – Запровадили їх на прохання мешканців. Дещо змінено і маршрут №18, який тепер пролягає до першого оптового ринку на Новій Балашівці. А от на деякі інші маршрути перевізники не подали заяв на право обслуговування. Серед них – маршрут №6. У вересні минулого року перевізник відмовився від нього, ми й досі не знайшли того, хто візьметься його обслуговувати. Він пролягав від кінцевої зупинки на вулиці Жадова через вулицю Академіка Корольова аж до вулиці Московської на Лелеківці. Маршрут дуже довгий і, водночас, збитковий. Тому над вирішенням цього питання працюватимемо, бо є кілька звернень кіровоградців, які вимагають, щоб саме цей маршрут діяв. Решта маршрутів, які отримали свого перевізника, будуть запроваджені вже до кінця січня. Далі будемо працювати над введенням систем GPS-навігації, продовжуватимемо облаштовувати зупинки.
Працюючи над удосконаленням маршрутної мережі, не забуває влада і про якість обслуговування пасажирів. Комісія з питань розгляду скарг на нетактовну поведінку водіїв регулярно проводить свої засідання і розглядає звернення мешканців. Зокрема, на останньому її засіданні під головуванням Віктора Зубченка було розглянуто п’ять таких заяв, що надійшли за останній місяць.
Зокрема, були скарги на водіїв маршрутів №№134 та 111, що обслуговує КТ "Автолегіон-Варванської Ю.В.". Представники підприємства повідомили членів комісії, що з водієм маршруту №134 вже проведено роз’яснювальну роботу з питань перевезення пасажирів пільгової категорії, а водію, який обслуговує маршрут № 111, винесено догану та попереджено, що у разі повторення такої ситуації з ним буде розірвано трудову угоду.
Комісія рекомендувала керівництву товариства провести позачерговий інструктаж з усіма водіями, на якому акцентувати їхню увагу на необхідності постійного підвищення рівня обслуговування пасажирів, зокрема пільгових категорій населення, та надати результати проведеної роботи управлінню розвитку транспорту та зв’язку.
Такі ж рекомендації від комісії отримали і керівники ПАТ "Автобусний парк" 13527 та ПП "Олікс", на водіїв яких надійшли скарги від кіровоградців. Директор ПАТ “Автобусний парк – 13527” Анатолій Голованов на засіданні комісії особисто вибачився перед пасажиркою, яку скривдила кондуктор автобуса №274-п, та повідомив, що їй оголошено догану та позбавлено премії.
Як уже повідомляла "ВГ", нещодавно відбулося засідання клубу "Ветеран", яке було присвячене саме темі пасажирських перевезень у Кіровограді. У ньому взяли участь кіровоградський міський голова Олександр Саінсус, перший заступник міського голови Володимир Каніщев, голова міської організації ветеранів України Віталій Вієвський, перший заступник голови організації Володимир Зуєв, голова клубу "Ветеран" Володимир Краснокутський, представники ветеранських первинних організацій.
На засіданні було прийнято резолюцію, текст якої ми наводимо нижче.
“Заслухавши та обговоривши інформацію з даного питання, пропонуємо:
1. Через засоби масової інформації проінформувати населення про всі міські маршрути (№ маршруту, його початок та кінець, всі транспортні зупинки на маршруті), кількість транспорту, його марки, вмістимість, дані про підприємство-перевізника. В салоні автобусів має бути інформація про підприємство, водія, режим роботи, перелік відповідно до законів України пільговиків, які мають право на безкоштовний проїзд, телефон “гарячої лінії”, ДАІ та управління розвитку транспорту та зв’язку міської ради.
2. Встановити обов’язковий контроль інспекторів ДАІ, в т.ч. на кінцевих зупинках. Обов’язково перевіряти: стан водія, наявність відповідних документів, технічний стан автотранспорту. Зайвий раз не нервувати водія та пасажирів на маршрутів.
3. Спланувати спільні рейди щодо перевірок пасажирських перевезень у місті, яких братимуть участь працівники управління розвитку транспорту та зв’язку міської ради, ДАІ, прокуратури, охорони здоров’я, громадськості та інші.
4. Прибрати з центру міста незаконні стоянки автотранспорту, узаконити офіційні (в тому числі й платні). Домогтися суворого виконання встановлених знаків дорожнього руху. А порушників карати відповідно до чинного законодавства.
5. Розвести потоки автотранспорту у центрі міста, розвантажити вулицю Велику Перспективну, використовуючи паралельні об’їзні вулиці. Заборонити рух автомобілів пішохідною вулицею Дворцовою.
6. Облаштувати й чітко визначити назви зупинок, номери маршрутів, початок та кінець роботи автобусів, графік та інтервал руху.
7. Категорично заборонити водіям під час перевезення пасажирів збирати гроші за проїзд та видавати квитки. Робити це лише на зупинках. Встановити жорсткий контроль представників громадськості та органів місцевої влади за дотриманням даних вимог.
8. В засобах масової інформації регулярно інформувати населення про передовий досвід пасажирських перевезень, культури водіїв, їхнього уважного ставлення до пасажирів, зокрема ветеранів та інвалідів. Провести конкурси “Кращий маршрут”, “Культурний водій”. Об’єктивно оцінювати неправомірні дії грубіянів та рвачів. Застосовувати рішучі заходи щодо зняття таких горе-водіїв з маршрутів аж до звільнення з роботи та позбавлення ліцензії перевізника.
9. Встановити касові апарати в усіх видах пасажирського автотранспорту, забезпечити роботу контролюючих органів.
10. Ветеранам утриматися від поїздок у громадському транспорті в час пік.
11. Розробити коротку, але чітку інструкцію про перевезення пасажирів в Кіровограді та вивісити в усіх маршрутках та автобусах. Зобов’язати всіх водіїв своєчасно і голосно оголошувати зупинки, здійснювати посадку та висадку пасажирів з дотриманням заходів безпеки (особливо людей похилого віку та інвалідів)".