Згідно зі статями 63 та 70 Податкового кодексу України (надалі в тексті – Кодекс) після реєстрації фізичної особи як платника податків, за його зверненням, або законного представника чи уповноваженої особи орган ДПС видає документ, що засвідчує реєстрацію у ДРФО (Державному реєстрі фізичних осіб).
Таким документом є картка платника податків. Порядок її видачі встановлений наказом ДПА України від 17.12.10 №954 "Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків та втрату чинності деяких наказів Державної податкової адміністрації України" (надалі – Положення). Додатком 2 до Положення встановлена форма картки, у якій вказується реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Водночас, згідно з п. 70.10 Кодексу, органом ДПС за місцем проживання фізичної особи на прохання такої особи до паспорта громадянина України можуть бути внесені (сьома, восьма або дев'ята сторінки) дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру.