– Ми розуміємо, що найголовнішими для бібліотеки є її читачі, а отже, її основне завдання полягає у задоволенні інформаційних потреб та запитів користувачів. Наскільки вам це вдається?
– Кожен читач нашого центру має доступ до інтернету, що значно полегшує пошук інформації. Також ми завжди надаємо необхідну консультаційну допомогу. Окрім цього, наші читачі можуть отримати інформацію про діяльність громадських організацій, ознайомитися зі списками рекомендованої літератури та нормативно-правовими документами.
– Головні функції бібліотеки – інформаційна, пізнавальна та виховна. Які заходи, що проводяться у вашому центрі, спрямовані на реалізацію цих функцій?
– На базі нашого центру проводиться ряд тренінгів, які, на нашу думку, є актуальними і вагомими на сьогоднішній день, оскільки наші читачі – це в основному учні та студенти. Були проведені тренінги на тему “Торгівля людьми”, “Верховенство права” й інші. Серед заходів, які мають на меті виховувати у людей гуманне ставлення – тренінг про толерантність.
– Чи може пересічний громадянин дізнатися про роботу вашого центру?
– Звичайно. Ми створили сайт, на якому розміщена як загальна інформація про роботу бібліотечної системи, так і про роботу нашого центру зокрема, тому той, хто має доступ до інтернету, може знайти такі відомості.
– Які відгуки ваших читачів?
– Користувачі задоволені. Їм подобається у нас працювати, оскільки вони знають, що у разі потреби їм допоможуть працівники нашого центру. Загалом, слід сказати, що з відкриттям нашого центру кількість читачів збільшилась, що свідчить про продуктивну роботу ІРЦ, і це не може нас не радувати!
Наталія ЯРОШЕВИЧ,
випускниця КДПУ імені В.Винниченка