10 березня у Кіровоградській міській раді почав працювати сервісний центр муніципальних послуг. Нагадаємо, що ініціатор його створення – міський голова Андрій Райкович. П’ятеро операторів щодня у середньому приймають близько 50 телефонних дзвінків від кіровоградців. Майже за три тижні сюди надійшли 732 телефонних звернення. Найбільше мешканців міста турбують проблеми житлово-комунального господарства – ремонту доріг, дахів житлових будинків, облаштування територій, засилля бродячих собак.
Про це кореспонденту “Вечірньої газети” повідомив помічник міського голови Андрій Лейбенко:
– А ще мешканці занепокоєні впорядкуванням внутрішньобудинкових територій. Звертаються члени громадських організацій, окремі громадяни. Одна мешканка міста збирається організувати акцію “Посади дерево”. Саджанці у неї є, треба визначитись із місцем. Тож управління земельних відносин та охорони навколишнього середовища міської ради зараз займається визначенням такої земельної ділянки.
Зараз маємо вже 11 пропозицій щодо озеленення та благоустрою територій з боку небайдужих громадян. Всі вони будуть втілені у життя протягом місячника “За чисте довкілля”.
А ще люди активно долучились до перейменування вулиць та міста. Пропонують назвати вулиці іменами героїв АТО, інших видатних земляків і прагнуть самі обрати нову назву міста, і звертають на це увагу влади, щоб їхні пропозиції були враховані й передані народним депутатам.
Часто люди нарікають на відсутність зовнішнього освітлення – ця проблема досить актуальна для приватного сектору. Увагу влади кіровоградці звертають і на обрізання сухих гілок на деревах. Особливо пильнує народ вирубку дерев у місті. Так, нещодавно телефонували і повідомили, що знищуються дерева на березі Інгулу поряд з вулицею Гулака-Артемовського.
Зараз, так би мовити, “у роботі” перебувають 304 звернення громадян. Для їх вирішення потрібен певний час – спеціалісти виїздять на місце, вивчають стан справ, визначають фінансову складову. Ось, наприклад, проблема створення притулку для бродячих тварин. Для цього потрібен час. І ми пояснюємо людям, що такі проблеми за день вирішити неможливо.
Нам вдається успішно співпрацювати з “Кіровоградгазом”, “Укртелекомом”. “Кіровоградобленерго”. Оперативно відгукуються працівники водопровідно-каналізаційного господарства ОВКП “Дніпро–Кіровоград”.
– Почали надходити і перші подяки від кіровоградців, – долучається до розмови начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян міської ради Оксана Пономарьова. – А це показник того, що ми зуміли ефективно організувати роботу з населенням. Оператори не просто приймають заявки та скарги, а й надають консультації людям, як краще вчинити в тій чи іншій ситуації, пояснюють, радять. Намагаємось діяти швидко. Ось, наприклад, протягом дня вирішили проблему із ремонтом дротового радіо, на що особливо скаржаться пенсіонери, які звикли користуватись цією послугою “Укртелекому”. Потім людина вже із вдячністю телефонує вдруге. Або звернулась жінка з вулиці Космонавта Попова, яка скаржилась, що поривами вітру у неї був пошкоджений балкон. Комунальники терміново відреагували, і жінка була приємно здивована такою оперативністю. Тож і поспішила подякувати. Така сама реакція людей була й на ремонт ліфту на вулиці Хабаровській, 7, на прибирання сміттєзвалища на Старій Балашівці.
Записала Оксана ВЕРСТЮК
Фото Олега ШРАМКА