Працівники “Ощадбанку” ніколи не телефонують клієнтам для отримання персональних даних “Ощадбанку”, заявила про активізацію телефонного шахрайства після кібератаки, яка була здійснена в Україні 27 червня 2017 року, прес-служба банку.
“Злочинці вирішили скористатися недавньою кібератакою та активізували дзвінки начебто від співробітників банку. Кажуть, що бази втрачено і потрібно надати персональні дані для їх відновлення”, – говориться в повідомленні банку.
У фінзакладі підкреслюють, що працівники “Ощадбанку” ніколи не дзвонять клієнтам для отримання персональних даних. Крім того, відзначається, що після кібератаки безпека та конфіденційність всіх банківських даних, у тому числі клієнтських, зберігаються. Тому не піддавайтеся на вмовляння і НІКОМУ НІКОЛИ не повідомляйте свої персональні дані!
Нагадаємо, 27 червня в Україні вірус вразив комп’ютерні мережі ряду великих компаній, у тому числі й державних. Атака почалась практично одночасно близько 11:30. Вірус поширився дуже швидко. Проявився він у відмові від роботи комп’ютерів на платформі Windows, комп’ютери перезавантажувались, і файли в їх пам’яті ставали недоступними для користувачів.
У зв’язку з цим Рада з нацбезпеки прийняла рішення про посилення заходів контррозвідувального режиму в Києві та регіонах України.
27 червня комп’ютери в офісах «Укренерго», «Нової пошти», «Київенерго», «Ощадбанку», «Укртелекому» вийшли з ладу після враження вірусом. Зараз вони працюють у штатному режимі.