Монетизація власного хобі: як заробити на улюбленій справі

«Визначись, що тобі подобається робити, а потім знайди того, хто за це платитиме» — говорить американське прислів'я. Цей підхід завжди успішний. Справу для задоволення легше розвивати.

Якщо ви вже знайшли улюблене заняття, наприклад, handmade, завітайте на ukrainart.com.ua, де можна реалізувати свої вироби. Подивимось, як на цьому заробляти.

Монетизація власного хобі: перші кроки

Візьмемо за основу бізнес-ідею хенд-мейд прикраси ручної роботи. Це може бути основний чи додатковий дохід. Але будьте готові приділяти як творчій, так і організаційній частині максимум можливого часу.

Що робити:

  • Вивчати досвід тих, хто вже знає, як заробити на прикрасах ручної роботи. Це дасть не тільки розуміння напрямку, але й потрібну мотивацію.
  • Шукати та аналізувати майданчики для майстрів: вивчати попит, особливості аудиторії.
  • Створювати власні сторінки в соцмережах, сайт, канал на YouTube. Ці ресурси чудово підходять для реклами себе та своїх виробів, формування іміджу, залучення потенційних клієнтів.
  • Знайомитися з ринком, оцінювати попит.
  • Освоювати техніки продажів та маркетинг.

Перші три пункти повинні бути персоналізованими. Адже чому цінуються вироби ручної роботи? Тому що вони авторські, ексклюзивні, в них присутня душа митця. У звичайному рекламному оголошенні це важко візуалізувати, тому треба використовувати популярні інтернет-ресурси.

Як знайти клієнтів на хенд-мейд

Похизуйтеся серед близьких своїми виробами, подаруйте презенти. Розкажіть вашій аудиторії, чому ви взагалі вирішили робити хенд-мейд на продаж своїми руками, як ви створюєте продукт, в якій країні купуєте матеріал. Приватне завжди підкуповує, тому це стане найкращою рекламою.

Багато успішних нині брендів починали свою справу «на колінці». Приклад: засновник компанії Zara, Амансіо Ортега, на початку кар'єри шив халати, нічні сорочки і білизну в вітальні свого будинку. Коли клієнт відмовився від великої партії білизни, він з дружиною організував продаж самостійно. В 1975 році подружжя вже відкрило перший магазинчик. А в 2012 році Ортега став лідером найбагатших людей в Європі.

Головне — не сидіти в очікуванні покупців. Потрібно щось змінювати, якщо попиту на продукт немаэ. І це зовсім не обов'язково повинна бути ціна. Вчіться робити якісні, привабливі фото, правильно подавати товар, тестуйте різні канали продажів. Навіть якщо ви замовляєте ці послуги у спеціалістів, все одно треба володіти інформацією, адже ваша реклама теж повинна бути авторською.

Читайте також

Найпопулярніше
Грабував пенсіонерів
»Мак−2014»
Із 37 соціальних проектів виконано 36
Актуальне
Витоки насильства над дітьми, що замовчується церквою: архієпископ Кентербері оголосив про свою відставку.
Дуда роз'яснив, в яких обставинах Україна могла б отримати МіГ-29 від Польщі.
Дієтологи визначили оптимальний сніданок для тих, хто хоче скинути зайві кілограми: він відрізняється для чоловіків та жінок.
Теги