З березня минулого року по березень нинішнього на “гарячу” лінію міського голови Кропивницького надійшли 7719 звернень від мешканців міста, з яких позитивно вирішено 3355, дано роз’яснення на 4173 звернення, взято до відома 78. Про це повідомив на апаратній нараді у понеділок помічник міського голови Андрій Лейбенко.
Нинішнього року отримано 1684 звернення. Близько 40 відсотків із них (681 заява) стосувалися житлово-комунального господарства, 12 відсотків (202 заяви) – транспорту та зв’язку. Майже 35 відсотків «комунальних» звернень вирішено позитивно, по решті дано роз’яснення, 74 звернення – на контролі.
Найбільш поширеними питаннями у сфері житлово-комунального господарства залишаються ремонти доріг, тротуарів, прибудинкових територій, також проблеми, пов’язані зі збільшенням чисельності безпритульних тварин, наявністю стихійних смітників, питання тепло-, водопостачання, освітлення прибудинкових територій та обрізування дерев.
Позитивно вирішено 35 відсотків звернень, які стосувалися транспорту та зв’язку, решті заявникам дано роз’яснення.
Андрій Лейбенко звернув увагу керівників виконавчих органів на якість надання відповідей заявникам, необхідність тримати на контролі виконання прохань, з якими звернулись на “гарячу” лінію міського голови заявники. Окреме доручення отримали спеціалісти управління розвитку транспорту та зв’язку –провести роботу з перевізниками щодо дотримання ними правил поведінки з пасажирами.