І кращих нагородили, і про справи поговорили

Щиро подякувала головам квартальних комітетів Ленінського району в місті Кіровограді за активну участь у заходах, приурочених до Дня незалежності, керуюча справами виконавчого комітету міської ради Лідія Єльчанінова.

Зокрема, п’ять голів квартальних комітетів вибороли призові місця у міському фестивалі вареників "Святкуємо зі смаком!". Так, грамоти та подарунки отримали Наталія Пустовіт, Катерина Кулінич, Лариса Бардакова, Людмила Береза та Галина Перевозна. Урочиста церемонія нагородження відбулась на семінарі з головами квартальних комітетів Ленінського району, який провів голова Ленінської районної у місті Кіровограді ради Валерій Заботкін. Також Лідія Єльчанінова запросила всіх присутніх взяти активну участь у святкуванні 259-ї річниці з дня заснування міста. Зокрема, буде проводитись свято гарбузової каші. Тож і тут кіровоградські господині матимуть змогу продемонструвати свої кулінарні здібності.

На семінарі було розглянуті питання, які хвилюють мало не всіх мешканців віддалених мікрорайонів міста. Це, зокрема, транспортна реформа, а саме другий її етап, про що присутнім розповів головний спеціаліст управління розвитку транспорту та зв’язку міської ради Олександр Вергун. Він повідомив, що зараз готуються графіки руху транспортних засобів, які будуть вивішені на всіх кінцевих зупинках автобусних маршрутів. Голів квартальних комітетів більше турбували питання регулярного сполучення між мікрорайонами Ленінського району, належної поведінки водіїв та перевезень пільгових категорій населення, рейсів маршрутних таксі у вечірні години, змін схем руху деяких маршруток тощо. Щоб нарешті навести лад у маршрутній мережі, посадовець рекомендував у випадках порушень умов договорів відразу повідомляти спеціалістів управління, щоб ті мали змогу оперативно реагувати на зауваження та притягати перевізників до відповідальності.

Також учасники семінару розглянули ряд інших питань, зокрема проведення роботи із юнаками призовного віку на прохання Кіровоградського міського об’єднаного комісаріату.

Читайте також