Минулого року виконавчий комітет міської ради прийняв рішення про недоцільність подальшого розміщення в Кіровограді наметів, у яких торгують пивом. І з того часу їх у місті ніхто більше не бачив.
Однак нещодавно на вулиці Маршала Конєва та неподалік від її перехрестя з вулицею Генерала Жадова ніби Фенікс із попелу постали два пивних намети. Невже міська влада відмінила своє рішення про заборону їх розміщення? За коментарем із цього приводу "Вечірня газета" звернулася до першого заступника міського голови Василя Дзядуха.
– Члени виконавчого комітету міської ради рішення про заборону розміщення в Кіровограді пивних наметів не скасовували, – сказав Василь Дзядух. – Дозвіл на розміщення тих, що з’явилися, надала Соколівська сільська рада. Бо саме їй належить земля під тими наметами, хоча це вже територія міста. Отакий виходить парадокс.
Тільки-но з’явилися пивні намети, як міська влада звернулася до соколівського сільського голови з проханням скасувати дозвіл на їх встановлення та демонтувати. На жаль, досі цього не відбулося. Тож тепер працюємо над тим, аби домогтися виконання рішення міської влади про заборону встановлення пивних наметів і в цьому випадку.
Описана ситуація вже вкотре нагадала про необхідність розмежування меж земельних ділянок між Кіровоградським районом і містом Кіровоградом, коригування генерального плану міста, затвердженого в грудні 2000 року. Тому й відбудеться зустріч міського голови з представником Українського державного науково-дослідного інституту "Дніпромісто" (ця установа спеціалізується на проектуванні міст. – "ВГ"). Генеральний план Кіровограда слід відкоригувати, зважаючи на ті проблеми соціального характеру, які існують у місті нині, на необхідність чіткого розуміння того, на яких землях міська влада може реалізовувати проекти задля всебічного розвитку обласного центру. При розмежуванні земель радитимемося, зокрема, і з представниками Соколівської сільської та Новенської селищної рад – відповідно до норм чинного законодавства, аби окреслити кордони наших територій згідно з розміщенням на них продуктивних сил, їх соціальної інфраструктури та інших чинників адміністративно-територіального устрою.