Ініціатива кіровоградського міського голови Андрія Райковича запровадити "гарячу лінію", на яку мешканці міста можуть звертатися зі своїми проблемами, дає відчутні позитивні результати. Як свідчать статистичні дані, кіровоградці активно користуються наданою можливістю, а більшість порушених ними питань вирішуються.
Як повідомив редакції помічник міського голови Андрій Лейбенко, за весь час дії “Гарячої лінії міського голови Андрія Райковича” (сервісний центр муніципальних послуг), починаючи з 10 березня і до 30 червня поточного року, надійшло 2052 заяви від мешканців міста. Серед них 133 скарги і 49 пропозицій.
Люди телефонують для того, щоб донести до міської влади свої великі та маленькі проблеми, скаржаться на безініціативність та безгосподарність представників окремих комунальних служб, неповороткість бюрократичної системи, коли замість швидкого реагування папери можуть “ходити” колами у чиновницьких кабінетах, просять консультації, як вчинити в тій чи іншій ситуації, куди звернутись для вирішення проблеми. Також кіровоградці висловлюють чимало пропозицій щодо того, як краще облаштувати окремий двір, вулицю чи місто в цілому, як зробити ефективною діяльність комунальників.
– Форма спілкування з кіровоградцями через "гарячу лінію" довела свою ефективність та надала можливість швидкого реагування на всі недоліки, що мають місце, – каже Андрій Лейбенко. – Жодне звернення не залишається без відповіді. Так, з тих понад двох тисяч звернень були вирішені позитивно 981, по 907 були надані роз’яснення, а 306 знаходяться у роботі.
Ось і в червні на “Гарячу лінію” надійшло 567 звернень. Найбільш поширені питання, які порушували люди, стосувались відновлення дорожнього покриття на вулицях міста, прибудинкових територіях, облаштування систем водовідведення на дорогах. Можна сказати, що благоустрій міста та “комуналка” – це те, що чи не найбільше хвилює містян. Вони переймаються спорудженням дитячих майданчиків, просять відремонтувати будинки, покрівлі, системи водовідведення на дахах багатоповерхівок. Всі звернення оперативно направляються для опрацювання відповідним структурним підрозділам виконавчих органів міської ради або ж вирішуються в межах компетенції оператора “Гарячої лінії”.
Ось, наприклад, пенсіонер Анатолій Болілий звернувся з проханням відремонтувати дах будинку на вулиці Волкова, 8, корпус 3. Тут у 2015 році був зроблений капітальний ремонт, але дах все одно протікав. Питання було невдовзі вирішене – підрядник виконав всі роботи та усунув недоліки за власний рахунок.
Або мешканка будинку №11 на вулиці Добровольського Галина Катана просила відремонтувати стічну трубу, бо звернення до ЖЕО жодних результатів не дали. Її заява була направлена до головного управління ЖКГ міської ради, що змусило працівників ЖЕО оперативно виконати всі роботи.
А от Нахман Цибушкін з вулиці Куйбишева, 2 звернувся з проханням ліквідувати недоліки ремонтних робіт. Біля першого під’їзду багатоповерхівки через неправильно встановлені водостічні труби почала руйнуватись відмостка, вода затікала у підвал. Знову ж таки, комунальникам довелось виправляти недоліки. Роботи були виконані оперативно, а мешканці залишились задоволеними.