Стан розгляду звернень громадян до міського голови, які надійшли на “гарячу“ лінію міського голови Андрія Райковича та під час його спілкування у прямому ефірі обласного телебачення, стало одним з головних питань апаратної наради у міській раді Кропивницького у понеділок.
За 10 місяців 2016 року на “гарячу“ лінію міського голови надійшли 6280 звернень від мешканців міста, з яких вирішено позитивно 2674. Про це повідомив помічник міського голови Андрій Лейбенко. Крім того, громадянам дано роз’яснення на 3395 звернень, взято до відома 74 звернення і над 137-ма працюють.
– Під час прямого ефіру на обласному телебачення до міського голови звернулися 119 мешканців міста, – відзначив помічник міського голови. – 33 звернення було вирішено позитивно, на 71 звернення жителі отримали роз’яснення, на додатковий контроль направлено
Найбільше заявників турбували питання житлово-комунального господарства – 82 звернення (майже сімдесят відсотків) та проблеми транспорту та зв’язку – 20 звернень.
В сфері житлово-комунального господарства мешканці порушували проблеми ремонту доріг, тротуарів та дворів, роботи системи теплопостачання, зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій.
Надзвачайно важливою назвав під час наради секретар міської ради Андрій Табалов функцію комунікації міської влади з громадою, яку виконує сьогодні “Гаряча лінія” міського голови.
– Я відчув це у п’ятницю, коли особисто мав можливість спілкуватися телефоном з мешканцями міста, – відзначив Андрій Табалов. – Люди оперативно порушують найважливіші для життєдіяльності громади питання: очищення від снігу вулиць у віддалених мікрорайонах, пішохідних зон, тротуарів, прибудинкових територій, виділення земельних ділянок учасникам АТО, вирішення проблеми з безпритульними тваринами. Як бачите, усі питання важливі і, головне, їх можна і потрібно вирішувати. Щодо тварин-безхатченків ми проведемо окремий День депутата, щоб детально з’ясувати як працює відповідна комунальна служба, які у неї є потреби, як вона справляється з роботою.
У свою чергу, міський голова Андрій Райкович, зважаючи на важливість постійного контролю за виконанням доручень, наданих за результатами роботи “Гарячої” лінії і прийомів громадян з особистих питань, запевнив, що керівники виконавчих органів особисто звітуватимуть на апаратних нарадах, як вирішуються порушені громадянами питання.