Електронний ключ від Міндоходів діятиме 2 роки

Новий сервіс Міністерства доходів і зборів України – видача сертифікатів електронного цифрового підпису, або, як їх ще називають, «електронних ключів», вже встиг здобути популярність серед бізнесменів, директорів та бухгалтерів великих, середніх підприємств, які для економії своїх сил та часу обирають електронний документообіг. Електронна звітність - це злагоджена робота підприємства, яке працює з використанням сучасних інформаційних технологій.

Відповідно до наказу Міндоходів України №79 від 1 листопада 2013 року для всіх клієнтів, які отримують ключі в Акредитованих центрах, формуються на два роки. Раніше термін дії ключів обмежувався 1 роком. Така новація не лише зекономить час платників на придбання ключів, а й сприятиме якнайбільшому їх залученню до активного застосування інформаційно-комунікаційних технологій.

Представництва АЦСК ІДД Міндоходів надають юридичним та фізичним особам наступні послуги електронного цифрового підпису:
- реєстрація заявників;
- надання у користування надійних засобів електронного цифрового підпису;
- допомога при генерації відкритих та особистих ключів;
- обслуговування посилених сертифікатів ключів заявника;
- консультативні послуги за зверненням підписувачів тощо.

Центр сертифікації ключів при ГУ Міндоходів у Кіровоградській області діє за адресою: вул. В.Перспективна,55.

Читайте також