Відома мережа дискаунтерів дивує українців якісними та недорогими продуктами як вітчизняного, так і закордонного виробництва
Шукаючи смаколики, мешканці Кіровоградщини часто-густо стикаються з проблемою обмеженого асортименту деяких вітчизняних магазинів, а у тих торговельних точках, де є буквально все, ціни перевищують реальні можливості більшості українців. Втім існують винятки – наприклад, відома мережа «АТБ», яка постійно знаходить можливості робити споживчий кошик максимально доступним. Як їй це вдається?
Почнемо з того, що компанія має власні логістичні потужності, отже, може мінімізувати відповідні витрати. Крім того, мережа постійно оптимізує свої бізнес-процеси та впроваджує нові технології, що також дозволяє знижувати витрати (які інші торговельні підприємства традиційно перекладають на плечі покупців). Не варто забувати і про масштаби роботи «АТБ». «Сьогодні це 990 магазинів у 253 містах України. Тільки за 10 місяців 2018 року товарообіг компанії перевищив 84 млрд грн.», – зазначає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, такий масштаб роботи та якісні внутрішні бізнес-процеси дозволяють мережі пропонувати своїм клієнтам найкращі цінові варіанти. Це стосується і продукції українських виробників, і власного імпорту.
До речі, закордонні товари в мережі легко впізнати – це продукція торгової марки «De Luxe Foods & Goods Selected». Виробництвом товарів власних торгових марок мережі «АТБ» займаються великі й авторитетні підприємства, які давно працюють на ринку та пропонують певні товари під знаменитими брендами. Проте замість власної етикетки на таке замовлення «АТБ» виробник ставить марку торговельної мережі. Таким чином, якість така сама (а іноді – через додаткові вимоги та посилений контроль – навіть краща), а бренд інший.
Марка «De Luxe Foods & Goods Selected» була створена компанією «АТБ». Метою було ознайомлення споживачів з кухнею різних народів світу. На багатьох товарах ви побачите прапори країн, з яких вони були доставлені. Компанія завозить їх до України самостійно, без посередників. Такий підхід не тільки гарантує захист від підробок і фальсифікату, але й дозволяє істотно економити.
Крім «De Luxe Foods & Goods Selected» в мережі існують такі власні торгові марки, як «Спецзамовлення “АТБ”», «Своя лінія» та «Розумний вибір». Ціни таких товарів нижчі за середньоринкові (іноді різниця становить мало не третину), проте їхня якість не поступається якості продукції відомих брендів. У цілому мережа пропонує більше ніж 800 різних товарів власних торгових марок (з 3500 асортиментних позицій, наявних у магазинах мережі). Їх можна купити тільки в «АТБ». Кількість таких товарів зростатиме. «У планах компанії – розвиток власних торгових марок з основним акцентом на інноваційні товари категорії «Фреш». На 2019 рік заплановано розширення асортименту «Спецзамовлення “АТБ”», а також випуск нових товарів власних торгових марок. Пріоритетним напрямком є реалізація якісних товарів для здорового харчування: без вмісту пальмового масла, шкідливих барвників, харчових добавок і консервантів», – розповідає Дар'я Бахматова, начальник відділу ВТМ ТОВ «АТБ-маркет».
Компанія не припиняє дивувати своїх прихильників і піклується про їхні потреби. Згідно з даними статистики щодня в магазинах «АТБ» роблять покупки більше трьох з половиною мільйонів українців. Серед них є й мешканці Кіровоградщини, адже наразі у нашому регіоні працює 25 маркетів цієї мережі.