За ініціативи головного управління житлово-комунального господарства в Кіровограді стартував пілотний проект з герметизації тріщин дорожнього полотна сучасним методом.
Така технологія у Кіровограді застосовується вперше. Зараз вона апробовується на проспекті Винниченка.
Метод герметизації тріщин дорожнього "одягу" був розроблений в Німеччині. Він передбачає очищення швів від сміття за допомогою машини для фрезерування, їх продувку від пилу, бруду та піску та прогрів тріщин за допомогою спеціального теплового спису для кращого з’єднання мастики з асфальтом.
– Мастика у спеціальному котлі розігрівається до 180-190 градусів і заливається у вже підготовлені шви, та повністю застигає за 20 хвилин, – пояснює заступник міського голови Олександр Мосін. – Зверху обов’язково присипається цементом або мінеральним порошком, щоб, поки мастика не застигне, машини не рознесли її по всій дорозі. Тріщина, оброблена спеціальною мастикою, не пропускає воду під асфальт, що запобігає його загортанню і утворенню ям. Завдяки герметизації про ямковий ремонт дороги можна забути на п’ять років, заощадити вдвічі більше коштів міського бюджету. Адже у такому випадку не потрібно вирізати асфальт шириною 40 сантиметрів для накладання латки.
Перевірити якість виконаних робіт на об’єкт завітав міський голова Андрій Райкович.
– Це пілотний і демонстраційний проект, – роз’яснив очільник міста. – Підприємство ТОВ "ТРАНС ЛАЙН ГРУП", яке, до речі, завершило роботи з нанесення пластикової розмітки дорожнього покриття на вулиці Попова, показує тепер свої можливості у виконанні поточного ремонту доріг шляхом герметизації тріщин. Від того, який результат покаже підприємство, залежатиме і перспектива укладання угод з ним.
Паралельно триває в обласному центрі і поточний ремонт доріг, також комунальники готуються до капремонтів на вулицях Верхньопермській, Преображенській, Короленка, Шмідта. Роботи розпочнуться, як тільки закінчаться тендери. Оскільки тендерні процедури – довготривалі, а мешканці постійно скаржаться на стан дорожнього покриття на цих вулицях, комунальники вирішили поки що тимчасово заасфальтувати тут ями, аби водії могли нормально їздити і не розбивати транспорт.
– Щоб у кіровоградців не склалася думка, що на цьому капремонт цих вулиць і завершився, повідомляю, що це – тимчасові заходи, поки не пройдуть тендерні процедури, і ми не почнемо повноцінний ремонт доріг. Із міського бюджету на тимчасовий ремонт грошей не виділяли, підрядники виконують роботу власним коштом, – поінформував "ВГ" начальник головного управління ЖКГ Олександр Хачатурян.