Депутати міськради: Ми маємо працювати як одне ціле

Ми звернулись до депутатів Кіровоградської міської ради з проханням пояснити свою позицію з приводу головного питання порядку денного четвертої сесії – внесення змін до міського бюджету, тобто розподілу 160 мільйонів гривень, отриманих міським бюджетом за перше півріччя 2016 року. Адже саме це викликало бурхливі суперечки у сесійній залі та розкололо депутатський корпус. Слово – депутатам.

Андрій ТАБАЛОВ, голова фракції “Наш край”:

– Я як голова політичної сили, котра мала на виборах другий результат після БПП “Солідарність”, а це 20 відсотків голосів, вважаю, що наша фракція має право впливати на все, що відбувається у місті, бо за нами стоїть чимало наших виборців. Підтримую позицію міського голови Андрія Райковича стосовно того, що треба працювати з усім депутатським корпусом. Ми не у Верховній Раді, де вирують політичні пристрасті, ми маємо працювати як одне ціле на благо наших земляків, членів територіальної громади. Тому я вдячний тим депутатам, які підтримали зміни до бюджету – це і зарплати вчителям, іншим бюджетникам, і вчасна закупівля всього необхідного для шкіл, медзакладів тощо, підготовка до опалювального сезону. Добре, що ми заклали кошти на виконання програми розвитку міського транспорту, цей пункт був і у моїй передвиборчій програмі. Виділили також матеріальні ресурси для ремонту дамби на вулиці Михайлівській. Всі ці важливі питання представники так званої демократичної більшості чомусь хотіли заблокувати. Ми ж підтримали зміни до бюджету.

Наша партія виступає за конструктивну роботу, за прагматизм, щоб наші виборці відчули турботу про себе. Тому ми підтримуємо міського голову, його починання, спрямовані на розвиток міста, і закликаємо всіх депутатів відкинути амбіції, а просто працювати на благо громади.

Ті члени депутатських фракцій, які назвали себе демократичною більшістю, до ситуації, що склалася на нинішній сесії, завжди працювали конструктивно. Так варто трудитися і надалі, адже у нас єдина мета – розквіт нашого міста та благо його мешканців.

Віктор КСЕНІЧ, член фракції “Наш край”:

– Я голосував за зміни до бюджету тому, що в них передбачалось фінансування й тих програм, за які зараз відповідає управління капітального будівництво, котре я очолюю. В цих програмах збільшується фінансування і перерозподіляються кошти на ремонти закладів освіти, дошкільних закладів, які потрібно виконати до першого вересня. Також закладено кошти на ремонти закладів охорони здоров’я – дитячої поліклініки на вулиці Генерала Жадова, дитячого інфекційного відділення центральної міської лікарні, що на Фортечних валах, дамби на вулиці Михайлівській – вирішення цієї нагальної проблеми дуже потрібне для міста, адже може виникнути надзвичайна ситуація, і будуть підтопленні цілі мікрорайони обласного центру. Саме на цей об’єкт виділено три мільйони 370 тисяч гривень.

Як депутат міської ради я не можу не перейматись й іншими проблемами обласного центру. Наприклад, закупівлею тролейбусів. Ми виділили кошти на комунальне підприємство “Теплоенергетик”, щоб воно мало можливість підготуватись до опалювального сезону. Також закладено в бюджеті кошти на благоустрій парку Перемоги, вулиці Барболіна. Необхідно вчасно закуповувати медикаменти для лікарень. Все це – першочергові проблеми, і їх не можна відкладати на потім. Зараз виконуються ремонти у восьми дошкільних навчальних закладах, 25 школах, на п’яти об’єктах культури та соціального захисту, п’яти об’єктах охорони здоров’я, трьох об’єктах комунального господарства та восьми об’єктах капітального будівництва.

Олег КРАСНОКУТСЬКИЙ, член фракції “Наш край”:

– Я вже не одне депутатське скликання працюю в комісії з питань бюджету, податків, фінансів, планування та соціально-економічного розвитку і добре розумію, що вчасно прийнятий міський бюджет означає фінансово підкріплені програми розвитку міста. Я розумію, що за кожним бюджетним рядком стоять люди, наші виборці. Із спеціального фонду міського бюджету фінансуються різноманітні об’єкти капітального будівництва, виплачується заробітна плата будівельникам. А відрахування з неї – це податок з доходів фізичних осіб, який наповнює скарбницю загального фонду міського бюджету. Всі ці кошти розраховуються, планується, що вони повернуться до міського бюджету. Тобто голосувати за загальний фонд і не голосувати за спеціальний не можна, бо через кілька місяців ми б відчули, що вже не вистачає грошей на, наприклад, заробітну плату працівникам бюджетної сфери і т.ін.

Тож, голосуючи за зміни до бюджету, я керувався саме такими міркуваннями.

Зараз, літньої пори, у нас в пріоритеті – школи, дошкільні навчальні заклади. Потрібно вчасно впоратись із ремонтами, щоб діти прийшли у чисті класи. Більше того, у бюджеті закладені кошти і на придбання навчального обладнання, підручників тощо. Тож відкладати прийняття змін до міського бюджету не можна було.

Олександр ШАМАРДІН, член фракції “Рідне місто”:

– У змінах до міського бюджету, передбачалось фінінсування багатьох корисних справ для нашої громади. Це і додаткове фінансування галузевих програм, які виконуються управліннями капітального будівництва, житлово-комунального господарства, і встановлення дитячих майданчиків на всіх виборчих округах... Та головне – це закупівля нових тролейбусів, адже тих, що експлуатуються нині, дуже мало, та й то більшість з них доводиться орендувати. При цьому оренда – додаткові витрати з бюджету. Крім того, розвиток електротранспорту дозволить вирішити проблему перевезунь пільгових категорій населення,. Все це питання соціального напрямку. І ми, депутати міської ради, не можемо їх ігнорувати, адже нас люди обирали саме для того, щоб вирішувати їхні першочергові проблеми.

Усі зміни до бюджету були оприлюднені на сайті міської ради за місяць до проведення сесії. Вони пройшли обговорення в усіх постійних депутатських комісіях. Депутати погоджувались або вносили зауваження. Але безпосередньо на сесійному засідання чомусь почали вирувати пристрасті, взяли гору політичні амбіції.

Володимир ЗАЙЧЕНКО, член фракції “Українське об’єднання патріотів – УКРОП”:

– Міський бюджет – це, передусім, соціальні проекти, тому я не міг не голосувати за цей документ. Внести до нього зміни – значить, дати додаткове фінансування для багатьох програм, спрямованих на соціально-економічний розвиток міста. А політичні амбіції не повинні перешкоджати цьому. Як можна не проголосувати за премію ім. В.Сухомлинського, яку вручають найкращим вчителям міста, або не підтримати створення дитячо-юнацької спортивної школи? Ми обирались депутатами міської ради для того, щоб вирішувати проблеми міста, цього від нас чекають наші виборці. Вони не зрозуміють, тому перевага у всіх наших депутатських суперечках віддається задоволенню приватних інтересів. Депутатам у такому випадку треба просто почитати Закон про місцеве самоврядування . Можу сказати про себе: мене почали лякати інтерактивним мандатом, іншими проблемами, але депутатство – це не рабство. У мене є своя голова на плечах, власна думка щодо тієї чи іншої проблеми, щоб приймати виважене рішення, яке б не зашкодило інтересам територіальної громади. Я відкидаю всі кон’юнктурні інтереси, спрямовані на власну вигоду. Таким принципом я і керуюсь у своїй роботі.

Ігор ГОЛОФАЄВ, член фракції БПП “Солідарність”:

– Голосувати за зміни до міського бюджету – мій прямий депутатський обов’язок. Порядок денний був запропонований міським головою, опублікований в засобах масової інформації, пройшов обговорення на засіданнях всіх постійних комісій. В тому числі й комісії з питань житлово-комунального господарства, членом якої я є, а також на погоджувальній раді. Відбулось і засідання нашої фракції, де порядок денний четвертої сесії підтримали. Тому у мене не виникало жодних застережень з приводу того, голосувати чи ні за зміни до бюджету.

Записала Ольга ПЕТРЕНКО

Читайте також