Нещодавно в Києві за участі представника "ВГ" було підбито підсумки соціальної ініціативи "Samsung. Надія для дітей" 2012 – 2013 років від компанії "Samsung Electronics Україна".
Ця ініціатива є частиною глобальної програми "Samsung Hope for Children", мета якої – привернути загальну увагу до таких сфер, як освіта і здоров’я дітей. В Україні дана ініціатива, що проходить під девізом "Допомога – це більше, ніж слова", спрямована на підвищення ефективності діагностики та лікування дітей, хворих на рак.
Соціальна ініціатива "Samsung. Надія для дітей" реалізовується в Україні з 2010 року. За цей час на неї відгукнулося більше 1 млн 450 тис. українців, що дало змогу зібрати близько 4 250 000 грн на закупівлю сучасних комплексів медичного обладнання для онкологічних центрів по всій Україні.
Протягом 2012 – 2013 років ініціативу підтримало понад 400 тисяч українців, було зібрано 1 млн 601 тис. 492 грн на придбання сучасного медичного обладнання для лікування пацієнтів дитячих онкологічних центрів у Житомирі, Миколаєві, Луганську та Києві. На це обладнання "Samsung Electronics Україна" перерахувала по чотири грн з кожного заповненого ваучера в українські фонди боротьби з раком. До ініціативи "Samsung. Надія для дітей" міг приєднатися кожен охочий, купивши техніку "Samsung" з 15 грудня 2012 року з 31 січня 2013-го і заповнивши спеціальний ваучер в магазинах 11 торговельних мереж, які підтримали проект ("Фокстрот. Техніка для дому", "Comfy", "Ельдорадо", "Технополіс", "Алло", "Мобілочка", "Protoria", "Moyo", "Вухо.Ком", "Ringoo" і "Територія твоєї техніки"). Усього в ініціативі взяли участь більше 2 100 крамниць по всій Україні.
– Ми дуже раді, що такий проект існує в Україні, – сказав завідувач дитячого відділення Національного інституту раку України (НІРУ) Сергій Павлик. – Адже дитячий рак – не вирок. При вчасній діагностиці та належній медичній допомозі 75 відсотків дітей повністю виліковуються. На жаль, в Україні ця цифра менша – усього 55 – 60 відсотків. Але завдяки таким ініціативам, як "Samsung. Надія для дітей", в онкоцентрі з’являється нове необхідне обладнання – і сотні дітей отримують шанс на одужання.
Проект уже третій рік поспіль об’єднує не лише покупців, а й співробітників компанії, її партнерів, а також українських спортсменів, громадських і культурних діячів, активних представників рекламно-комунікаційного ринку, які згуртувалися у спільній боротьбі з дитячим раком. Працівники компанії та пацієнти дитячого відділення НІРУ створили мультфільм "Крила надії". У його озвучуванні взяли участь телеведуча Алла Мазур та дизайнер Андре Тан. А маленький кораблик, який символізує хворих дітей, які не втрачають надію на одужання, озвучила чотирирічна пацієнтка НІРУ Софійка Гапонюк. Вона разом зі своїм батьком була присутня на підведенні підсумків ініціативи й отримала від президента компанії "Samsung Electronics Україна" Юнсеба Лі коштовний подарунок.