Ziferblat озвучили вражаючу цифру, яку Україна планує витратити на проведення Євробачення в цьому році.

Група Ziferblat, що цього року буде представляти Україну на Євробаченні, розкрила інформацію про витрати на свою участь у міжнародному конкурсі. За словами музикантів, для покриття витрат на конкурсний виступ, участь у заходах перед основними шоу, медійну підтримку та інші необхідні аспекти знадобиться приблизно 120-130 тисяч доларів.

Учасники музичного колективу повідомили, що частину витрат фінансуватиме "Суспільне", іншу - спонсори, а також певною мірою самі Ziferblat. Цю інформацію вони поділили в інтерв'ю на YouTube-каналі Раміни Есхакзай.

"Усе залежить від бажань. Режисер над номером може працювати безкоштовно для вас, адже організація "Суспільне" може покрити частину витрат, якщо проводиться тендер на вибір режисера. Однак артист має право відмовитися від участі в такому тендері, якщо не бажає делегувати право на вибір режисера. У нашому випадку ми самостійно шукали режисера, це наше рішення. "Суспільне" бере участь у наданні фінансової та різноманітної організаційної підтримки, наскільки це можливо," - розповів гітарист гурту Валентин Лещинський.

Як зауважили Ziferblat, загалом Україна витратить на Євробачення 2025 близько $120-130 тисяч, що є доволі "лайтовою" сумою. Артисти додали, що в порівнянні з іншими учасниками міжнародного пісенного конкурсу, багато в чому обмежують себе, адже їхні конкуренти мають більші бюджети.

"І це я враховую зараз з поїздками на пре-паті, з яких ми тільки повернулися. Ці вечірки - це теж за наш рахунок все. Тобто, коли люди пишуть: "Хай хлопці повеселяться за рахунок держави", це абсурд. Артисти в нас більшість часу їздили за свій кошт, тому це комерційна історія. Вона частково покривається державним коштом, частково спонсорським, але більше артисти самі. Загалом, витрати на все будуть сягати 120-130 тисяч доларів. Це дуже лайтово, ми дуже утискаємося в усьому", - зауважили музиканти.

Варто зазначити, що у четвер, 1 травня, гурт Ziferblat вирушив на музичний конкурс у Швейцарію. Перед поїздкою вони провели пресконференцію, де поділилися, що для своїх конкурентів на змаганні підготували невеличкий подарунок - набір найкращих українських солодощів.

#Україна #Долар #Історія #Директор #Пісенний конкурс Євробачення #Швейцарія #Конкуренція (економіка) #YouTube #Музичний гурт #Абсурд. #Гітарист

Читайте також