
У компанії повідомили, що через технічні проблеми з боку підрядника послуги "Нової пошти" наразі не доступні.
"Хочемо підкреслити, що це не є хакерською атакою", - повідомили в компанії.
Станом на 9:00, згідно з інформацією від компанії, питання вирішується.
"Ми очікуємо відновлення роботи всіх сервісів орієнтовно до 10:00. Про оновлення будемо сповіщати додатково", - додали у прес-службі.
У "Дії" повідомили, що внаслідок технічних оновлень у одному з основних дата-центрів стався короткочасний збій у функціонуванні мобільних додатків.
"Щоб подібні ситуації не впливали на доступність послуг, ми завчасно вибудували взаємодію з кількома дата-центрами. Зараз команда оперативно відновлює роботу сервісів", - констатували у прес-службі.
Внаслідок серйозного збою, зокрема в системах "Нової пошти" та "Дії", українцям рекомендують мати при собі паперові документи.
"Сьогодні наявність паперових документів може стати у нагоді", - зазначає народний депутат Федієнко.
На його думку, існує великий інфраструктурний об'єкт, який не функціонує, і який, безсумнівно, забезпечував роботу фінансових установ, поштових служб та інших організацій.
#Пошта #Хакерська атака #Нова Пошта #Народний депутат України #Мобільний додаток