YouTube проводить випробування нової опції під назвою "Ваш персональний потік".

Алгоритм YouTube часом помилково інтерпретує уподобання своїх користувачів. Наприклад, якщо ви подивитеся кілька відео Disney, система може почати активно пропонувати безліч схожих матеріалів, навіть якщо це насправді не відповідає вашим справжнім інтересам.

Тепер платформа тестує кнопку "Ваша персоналізована стрічка", яка знаходиться поруч зі стандартною кнопкою "Домашня сторінка". Натиснувши на неї, користувач зможе ввести запити, що відповідають інтересам.

Замість того, щоб просто спостерігати за потоком контенту, який може не відповідати вашим зацікавленням, ця функція надає можливість активно налаштовувати свій канал, вводячи конкретні запити. Наприклад, якщо користувач бажає отримувати більше відео про кулінарію, достатньо ввести цю тему, і YouTube почне віддавати перевагу подібному контенту в майбутньому.

Новий інструмент повинен стати вдосконаленою альтернативою функціям відео "Не цікавить" або "Не рекомендувати цей канал".

YouTube не є єдиним сервісом, що пропонує персоналізовані стрічки. Нещодавно Threads випробував можливість налаштування алгоритму. Крім того, X розробляє функцію, яка дозволить користувачам звернутися до чат-бота Grok для адаптації своєї стрічки.

За інформацією Укрінформу, WhatsApp поновлює свою початкову функцію "про мене", яка інформує про активність користувача в даний момент.

#Інформація #WhatsApp #Алгоритм #YouTube #Компанія Волта Діснея #Функція (математика)

Читайте також