Пароплав, який прямував із Данцига до Любека, потонув під час шторму, коли його переповнена команда з 300 осіб намагалася втекти від наступу радянських військ.
У травні 1945 року німецький колісний пароплав "Express I", який використовувався для евакуації солдатів і біженців, затонув біля узбережжя Данії. Тільки тепер водолази з Німеччини ідентифікували його уламки на дні Балтійського моря. Про це пише BILD.
Відзначається, що знайдені на території фрагменти зброї вермахту, а також архівні дослідження, дозволили з'ясувати, що це судно було спроектовано в 1911 році для перевезення вантажів ріками.
Пароплав, який прямував з Данцига до Любека, потонув під час шторми, коли його переповнена команда з 300 чоловік намагалася втекти від наступу радянських військ. Через несприятливі погодні умови та перевантаження корпус судна не витримав навантаження і розколовся, занурившись на глибину приблизно 20 метрів.
Декілька з тих, хто вцілів, могли отримати порятунок від іншого судна тієї ж серії - "Express III", яке змогло досягти берегів Данії. Проте доля більшості членів екіпажу залишається нез'ясованою.
Історик та експерт у сфері морських катастроф Хольгер Бус, який проводив дослідження цього інциденту, висловив такі думки:
Імовірність того, що військові змогли досягти берега, надзвичайно низька.
Підводні дослідники археології виявили залишки трьох військових суден, які були залучені до японського вторгнення на віддалені Алеутські острови Аляски під час Другої світової війни. Ця подія, що часто залишається в тіні історії, інколи називається "забутою битвою".
#Аляска #Німеччина #Наступальні (військові) #Японія #Корабель #Солдате! #Біженець #Шторм #Екстрена евакуація #Пароплав #Гданськ #Червона Армія #Любек #Данія #Водолаз #Балтійське море #Збройні сили #Військовий корабель #Екіпаж #Друга світова війна #Алеутські острови