Дрон, що рухається зі швидкістю 200 км/год, значно простіше зупинити, ніж той, який розвиває швидкість 700 км/год, підкреслив Храпчинський.
Впровадження реактивної тяги ознаменувало нову етапу в еволюції українського військово-промислового комплексу (ВПК). Це стало можливим завдяки існуючим викликам, зазначає Анатолій Храпчинський, заступник генерального директора компанії, що спеціалізується на виробництві засобів радіоелектронної боротьби та є експертом у галузі авіації.
"Ми всі стали свідками нещодавніх відеоматеріалів з території Російської Федерації, де було зафіксовано спроби перехоплення наших безпілотників. На цих записах можна помітити знайомі прожектори та мобільні підрозділи. Це свідчить про те, що противник активно вдосконалює свої навички. Ясно, що безпілотник, що рухається зі швидкістю 200 км/год, легше зупинити, ніж той, що розвиває швидкість понад 700 км/год. Саме тому зараз акцент робиться на використанні реактивних засобів, щоб подолати ворожу протиповітряну оборону," - зазначив він у коментарі для "Українського радіо".
Він підкреслив, що ряд систем, які були активно експлуатовані в цьому році, зокрема інерційні навігаційні системи, були спроектовані з можливістю функціонування на швидкостях до 1000 км/год. Експерт акцентує увагу на тому, що вже на етапі розробки було враховано використання реактивної тяги.
"Цього року Україна вже завдала понад 7 тисяч ударів по території Росії, більшість з яких виконані за допомогою вітчизняної зброї. Якщо говорити про наші можливості, то реактивна тяга безперечно дозволяє нам досягати більших швидкостей та підвищувати корисне навантаження. Раніше ми могли доставити до тисячі кілометрів близько 100 кг "демократії", а тепер ця цифра зросла до 450 кг. Це стало можливим завдяки значному покращенню наших можливостей", - додав Храпчинський.
Він також висловив свою думку щодо нової української технології - ракети "Трембіта".
"Із урахуванням двигуна, який вони використовують на цій версії, вона працює на 200 км. Дальність 200 км. Якщо ми кажемо про спроби долетіти до Москви і вдарити, то тут потрібні будуть трохи інші види двигунів", - сказав він.
На даний момент ракета "Трембіта" оснащена імпульсним двигуном, який споживає значну кількість пального. Храпчинський підкреслив, що цей двигун має низьку ефективність при тривалих перельотах.
"Але у них є розробки, які дозволять їм все-таки виконати це завдання з іншим видом двигуна. До речі, ми ж маємо вже сумісне українсько-чеське виробництво реактивних двигунів, які в подальшому будуть ставитися на наші безпілотники. Тому непоганий початок", - констатував експерт.
Ракета "Трембіта" має не тільки переваги, але й серйозні недоліки, каже провідний науковий співробітник Державного музею авіації Валерій Романенко. Вони пов'язані з особливостями її силової установки. Двигун цієї ракети дуже неекономний.
Раніше ми писали про те, що Міністерство оборони кодифікувало та допустило до використання у підрозділах Сил оборони України дистанційно керований бойовий модуль Wolly. Заряду його акумуляторів вистачає на кілька днів роботи. Він оснащується кулеметом калібру 7,62 або 12,7 мм із боєкомплектом з системою автоматичної подачі набоїв, тепловізором, системою автоматичного виявлення, розпізнавання та супроводження цілей.
#Росія #Україна #Бойовий комплект #Оболонка (снаряд) #Безпілотний літальний апарат #Авіація #Ракета. #Москва #Радіо #Електронна війна #Протиповітряна оборона #Дрон #Реактивний двигун #Двигун #Реактивна сила #Військово-промисловий комплекс #Державна заслужена хорова капела України «Трембіта» #Прожектор. #Навігація #Бойовий модуль (комплекс озброєння) #Корисне навантаження #Кулемет. #Термографічна камера