Угода на суму близько $50 мільярдів. У Японії не вдалося реалізувати найбільшу в історії операцію з іноземного поглинання.

Канадська фірма Alimentation Couche-Tard, яка керує глобальною мережею магазинів Circle K, після тривалих перемовин, що тривали майже рік, офіційно вирішила відмовитися від намірів щодо поглинання свого японського суперника – великої роздрібної корпорації Seven & I Holdings.

Згідно з інформацією від Couche-Tard, угода на суму 6,77 трильйона ієн ($46 мільярдів) могла б стати найбільшим іноземним придбанням в історії Японії. Проте компанія Couche-Tard вирішила відкликати свою пропозицію на купівлю, пояснивши, що японський оператор найбільшої у світі мережі мінімаркетів 7-Eleven не проявив бажання до "конструктивної співпраці".

За даними аналітичної платформи Dealogic, ця угода стала найбільшою з колись запропонованих, але не реалізованих корпоративних поглинань в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні.

"Ви реалізували свідомо сплановану кампанію, метою якої було заплутати ситуацію та затягнути процес, що спричинило значні збитки для Seven & I та її акціонерів", — зазначається в листі Couche-Tard до ради директорів японської компанії.

"Хоча ми засмучені вибором компанії Couche-Tard, це не стало для нас несподіванкою. Ми не підтримуємо їх численні спотворення інформації," - зазначила компанія Seven & I у своїй відповіді, як повідомляє PR Newswire.

Couche-Tard спочатку запропонувала придбати весь бізнес Seven&I за межами Японії та 40% японських активів, враховуючи особливе значення конбіні (японських магазинів крокової доступності) в умовах природних катастроф.

Проте брак адекватного доступу до корпоративних даних та небажання родини Іто (засновників Seven&I) вести переговори поставили під загрозу реалізацію цих намірів.

У відповідь на це Seven&I висунула менш вигідну альтернативу: продати міжнародний бізнес Couche-Tard за акції канадської компанії, що не забезпечувало акціонерам таку ж вигоду, як первинна пропозиція.

Couche-Tard не розглядала варіант ворожого поглинання, що обмежило її дії.

Seven & I керує мережею з 85 000 магазинів, доступних на відстані пішої прогулянки, в 20 країнах і регіонах. Компанія планує до 2030 року розширити цю мережу до 100 000 магазинів у 30 країнах і регіонах. У 2021 році Seven & I стала власником компанії Speedway, яка експлуатує магазини біля дому, що функціонують разом із автозаправними станціями в США.

#Бізнес #Канада #Японія #Акціонер #Роздрібний магазин #Катастрофа #Рада директорів #Японська ієна #Аліментарний кушетка-тард #Оператор #Коло K #"7-Eleven". #Азійсько-Тихоокеанський регіон #Історія Японії #Стрічка новин PR

Читайте також