Огляд Volkswagen Tayron: переваги та недоліки нового сімейного кросовера

У Volkswagen Tiguan з'явився старший брат Tayron. Фокус випробував сімейний кросовер і визначив його плюси та мінуси.

У 2025 році в асортименті кросоверів Volkswagen з'явилася новинка — модель Tayron. Це сімейний автомобіль, який заповнює проміжок між VW Tiguan і Touareg, і вже пройшов тестування в журналі Фокус.

Спочатку трохи лікбезу. Volkswagen Tayron першого покоління був моделлю для китайського ринку. Кросовер другої генерації вийшов на світовий ринок і замінив подовжений VW Tiguan Allspace. Утім, за океаном, у Північній Америці, саме Tayron продається як Volkswagen Tiguan.

Новий Volkswagen Tayron збудований на платформі MQB Evo, як і Tiguan, проте довший за нього на 22 см і навіть дещо більший за "двоюрідного брата" Skoda Kodiaq.

Зовні кросовер, звісно, повторює стиль Volkswagen Tiguan і дуже схожий у профіль, проте не є його подовженою копією. Решітка радіатора VW Tayron дещо ширша, а фари більш продовгуваті. Інакший і візерунок ліхтарів. Як передня, так і задня оптика з'єднана діодними смугами, підсвічуються і логотипи Volkswagen.

Тестове авто у виконанні R-Line Platinum має виразніший вигляд завдяки інакшій решітці радіатора, агресивним бамперам та 19-дюймовим литим дискам.

В інтер'єрі Volkswagen Tayron R-Line Platinum домінує шкіряне оздоблення, а металеві накладки прикрашають педалі. Кермо виконано з перфорованої шкіри та має зручні виступи. Пластикові елементи в основному м'які, що свідчить про високу якість використовуваних матеріалів.

Дизайн інтер'єру нагадує Volkswagen Tiguan. Селектор коробки передач розташований на кермовій колонці, цифрова панель приладів та 12,9-дюймовий сенсорний екран - всі ці елементи були перейняті у більш молодшої моделі.

Мультимедійна система Volkswagen Tayron відзначається швидкодією та інтуїтивно зрозумілим меню. Проте для налаштування таких функцій, як підігрів сидінь, користувачам доводиться покладатися на сенсорний екран, оскільки фізичних кнопок в інтер'єрі не так вже й багато. Клімат-контроль обладнано сенсорними "повзунками", але їх використання може вимагати певного часу для звикання.

Зате тут розміщений великий і зручний регулятор гучності аудіо. Він виконує кілька функцій: після натискання дозволяє перемикатися між режимами їзди.

У салоні автомобіля сімейного класу передбачено достатньо місця для зберігання дрібниць. Volkswagen Tayron оснащений простором для речей у бардачку, а також має відділення в передньому підлокітнику і компактну ніші зліва від керма.

Сідаємо за кермо. У VW Tayron посадка не так висока, як у багатьох інших кросоверів. Загалом огляд досить непоганий, а для додаткової зручності є камери по всьому периметру автомобіля.

Кросовер Volkswagen Tayron у варіанті R-Line Platinum пропонує комфортабельні сидіння з відмінною боковою підтримкою, електричним регулюванням та функцією пам'яті налаштувань. Проте навіть у стандартній комплектації сидіння оснащені підігрівом, вентиляцією та функцією масажу, а також обігрівається кермо.

Перейдемо до другого ряду. Тут простору більш ніж достатньо - як для ніг, так і над головою створено комфортний запас. Як і в моделі VW Tiguan, сидіння мають функцію горизонтального регулювання та можливість зміни кута нахилу спинок. Задні пасажири користуються окремими налаштуваннями клімат-контролю, підігрівом, широким підлокітником, а також висувними шторками на вікнах.

Новий Volkswagen Tayron доступний також у семимісному варіанті, але тестова модель, яку ми розглядаємо, є п'ятимісною. Головною перевагою цієї конфігурації є просторий багажник, який має об'єм 885 літрів у стандартному стані та досягає 2090 літрів при складених задніх сидіннях. Під підлогою багажника передбачено місце не лише для запасного колеса, але й для шторки. Всі моделі Volkswagen Tayron 2025 обладнані електроприводом для дверей багажника.

Кросовер Volkswagen Tayron в Україні доступний у двох добре укомплектованих версіях. Базова модель Elegance включає безключовий доступ, тризонний клімат-контроль, камеру заднього виду, навігаційну систему, автопаркувальник та потужну акустичну систему Harman Kardon, що складається з 11 динаміків.

Версія R-Line Platinum оснащена панорамним дахом, системою кругового огляду та функцією напівавтономного водіння. У всіх моделях Volkswagen Tayron 2025 передбачені адаптивний круїз-контроль, автоматичне гальмування, утримання автомобіля в смузі, контроль втоми водія та моніторинг "сліпих" зон.

Новий Volkswagen Tayron в Україні доступний у двох 2,0-літрових версіях - 193-сильній дизельній та 265-сильній бензиновій. Тестове авто оснащене бензиновою турбочетвіркою.

Двигун Volkswagen Tayron у звичайному режимі проявляє вражаючу спокійність. При цьому, він демонструє хорошу еластичність та потужність, адже максимальний крутний момент у 400 Н∙м доступний у широкому діапазоні обертів від 1650 до 4350 об/хв.

У спортивному режимі турбомотор демонструє вражаючу активність. Варто лише трохи більше натиснути на акселератор, і відразу відчувається прилив енергії. Динаміка також приємно дивує: розгін до 100 км/год за 6,1 секунди – це відмінний показник для сімейного кросовера. У цьому класі ще потрібно постаратися знайти настільки швидкі автомобілі.

Справді, "апетит" цієї четвірки досить значний. Згідно з офіційними даними, витрата пального становить 11,6 л на 100 км у міському циклі та 7,4 л/100 км на трасі. Під час нашого тестування результати виявилися подібними: 11-12 л/100 км у місті та 8 л на 100 км за його межами. В цілому, враховуючи характеристики Volkswagen Tayron, це не є критично високими показниками, хоча тим, хто прагне зекономити на паливі, варто звернути увагу на дизельні варіанти.

Турбомотор досить тихий і навіть у спортивному режимі не набагато гучніший. Добре налаштований і 7-ступінчастий робот DSG: він працює не лише швидко, але й доволі плавно.

Як неважко здогадатися, за своєю поведінкою на дорозі новий Volkswagen Tayron дуже схожий на Tiguan. Його кермо точне, а в спортивному режимі стає важчим. Кросовер слухняно маневрує як на малих, так і на великих швидкостях.

Підвіска не може бути охарактеризована як надмірно м'яка — вона має хорошу пружність і здатність до енергоємності. Незважаючи на наявність 19-дюймових коліс, більшість нерівностей дороги ефективно поглинаються, тому поїздка на VW Tayron не виглядає жорсткою. Крім того, кузов у таких налаштуваннях демонструє мінімальні крени.

Також слід підкреслити відмінну шумоізоляцію цього кросовера: нерівності на дорозі поглинаються без зайвого шуму, а на високих швидкостях під час їзди по трасі аеродинамічні звуки та шум від шин не створюють дискомфорту.

Новий Volkswagen Tayron в Україні стартує з ціни 2 207 985 гривень за базову версію Elegance з дизельним двигуном. Що стосується бензинової модифікації R-Line Platinum, вона коштуватиме 2 376 985 гривень. Хоча цей автомобіль не можна назвати найдоступнішим у своєму сегменті, його комплектація пропонує чимало привабливих опцій.

Кросовер Volkswagen Tayron - це ідеальний вибір для сімей, які шукають щось більше за Tiguan, але вважають Touareg занадто дорогим. Tayron вирізняється великим простором, комфортним та стильним інтер'єром, а також містким багажником. Окрім того, у версії з 265-сильним бензиновим двигуном він забезпечує вражаючу швидкість і багатий комплекс оснащення.

#Китай (регіон) #Дизельний двигун #Шкіра #Модель #Машина. #Звук #Кросовер (автомобільний) #Вентиляція (архітектура) #Volkswagen #Північна Америка #Радіатор #Автомобільна шина #Трансмісія (механіка) #Пристрій відображення #Пластик #Кермо #Оптика #Фара. #Volkswagen Tiguan #Volkswagen Touareg #Компонування танків #Evo (журнал) #Škoda Auto

Читайте також