
Як стверджують у компанії, тепер процес створення анімацій для ігор займе всього кілька хвилин.
На конференції Devcom виконавчий директор китайського техногіганта Tencent Games Зіцзяо Зенг презентував новий АІ-інструмент VisVise, який може радикально прискорити створення ігрових артів та анімацій.
Основною метою даної розробки є значне скорочення часу, необхідного аніматорам для роботи, з місяців до всього лише кількох хвилин. Технологія базується на двох основних модулях: GoSkinning та MotionBlink. Перший модуль адаптується до різних скелетних структур і автоматизує до 85% процесу, тоді як другий здатен генерувати ключові кадри всього за 10 секунд.
У цьому випадку анімації виглядають дуже гладко, що порівняно з результатами захоплення руху, проте без звичних недоліків, таких як "ковзання ніг" або ривки.
Один німецький художник, який вже спробував VisVise на Gamescom 2025, зауважив, що інструмент допоможе позбутися технічної рутини та дасть змогу зосередитися на творчій стороні роботи художників.
Технології VisVise вже впроваджено більш ніж у 90 ігор компанії Tencent, наприклад, у PUBG Mobile і Wuthering Waves. У перспективі такі розробки можуть зрівняти шанси інді команд і великих студій, адже тепер створювати проєкти рівня AAA стане дешевше і швидше.
Раніше ми повідомляли, що Tencent адаптував дизайн свого аналога Horizon після подачі позову з боку Sony. Ці зміни були реалізовані всього через кілька днів після отримання скарги від Sony.
#Китай #Німеччина #Sony #Tencent #PUBG: Місця битв #Інді-гра #Gamescom #Захоплення руху