В Україні 26 квітня, станом на 8.30 ранку, не працює частина терміналів, також немає доступу до застосунку "Дія". В транспорті по всій країні недоступна безконтактна оплата (Apple Pay та Google Pay). Проблеми також виникли і в застосунку "Нової пошти" (ошибка з'єднання з мережею).
Читачі та комунальні служби інформують про ситуацію. "У зв'язку з технічними проблемами в "Ощадбанку" наразі безконтактна оплата проїзду на турнікетах метро недоступна. Спеціалісти банку займаються вирішенням цієї неполадки", - йдеться у повідомленні КМДА.
Представники комунального транспорту в різних містах також радять мати при собі готівку. Наприклад, в Краматорську було зазначено, що оплатити проїзд через термінали неможливо.
Окрім цього, додаток "Дія" також не функціонує. Коли намагаєшся відкрити застосунок, з'являється сповіщення: "На жаль, виникла помилка".
У той же час, представники гарячої лінії ПриватБанку повідомили OBOZ.UA, що з їхнього боку немає жодних зафіксованих неполадок. "Ми не отримували жодних повідомлень про технічні збої", – підкреслили у фінансовій установі.
#Прикладне програмне забезпечення #Краматорськ #ПриватБанк #Підприємницька діяльність #Пошта #Швидкий транзит #Ощадбанк #Транспорт #Google Pay (спосіб оплати) #Apple Pay #Київська міська державна адміністрація