Які фрази краще уникати під час телефонної розмови та які привітання не є доречними, пояснює РБК-Україна (проект Styler), посилаючись на публікацію тренера з ораторського мистецтва Павла Мацьопи в Instagram.
За словами експерта, використання популярних фраз "алло", "так", "слухаю" - може бути сприйняте неввічливе або незацікавлене. І це може погано вплинути на подальшу розмову. Є значно приємніші фрази, які будуть більш тактовні.
Розпочинати спілкування варто з вітання: "доброго ранку", "добрий день" або "привіт". Потім уточніть, чи зручно людині зараз розмовляти. Якщо відповідь буде ствердною, переходьте до основної теми. У випадку негативної відповіді, поцікавтеся, коли буде доречно знову зателефонувати.
Коли завершуєте розмову, обов'язково скажіть "до побачення" і дочекайтеся, поки ваш співрозмовник висловить свої останні думки. Завершувати бесіду, не дождавшись, не є ввічливим.
При досягненні певних домовленостей обов'язково за деякий час продублюйте підтвердження в текстовому форматі або згоду.
Не завершуйте діалог першими, якщо ініціатором дзвінка були не ви.
Згідно з етикетом, розмову завершує особа, яка ініціювала дзвінок.
#Телефон #РБК-Україна #Instagram #Текст (теорія літератури)