Що робити, якщо ви отримали помилковий рахунок за комунальні послуги - для людей на пенсії.

Клієнти мають можливість вимагати проведення перерахунку, оформити акт-претензію та, у разі невирішення питання, звернутися до судових органів.

Хоча опалювальний сезон тільки розпочався, деякі мешканці України вже отримали рахунки за теплову енергію, якої ще не було. Комунальні служби пояснюють цю ситуацію технічними неполадками в системі обліку, що призвели до помилкових вимірювань.

Розповідаємо, як розв'язати проблему з посиланням на матеріал 24 Каналу.

Раніше ми розповідали, яка трава гріє краще ніж дрова.

Якщо у квитанції з'явилося повідомлення на кшталт "У зв'язку з технічним збоєм було здійснено помилкові нарахування", сплачувати такі суми не потрібно -- закон дає споживачу право на перерахунок.

Відповідно до статті 1 частини 1 Закону України "Про житлово-комунальні послуги", мешканці мають право на отримання послуг у визначений термін та належної якості, відповідно до умов укладеного договору.

У випадку, якщо опалення, водопостачання або інші комунальні послуги забезпечуються неналежним чином або зовсім відсутні, споживач має право вимагати зниження вартості рахунків.

Перерахунок здійснюється у випадку, якщо послуга:

Наприклад, якщо температура у квартирі під час опалювального сезону нижча за 18°C, споживач має право на фіксацію порушення та зменшення нарахувань.

У разі виявлення помилкових сум у платіжці необхідно звернутися до надавача послуг або управителя будинку. Вони повинні перевірити якість наданої послуги та скласти акт-претензію, який підписують обидві сторони.

Після завершення розрахункового періоду виконавець послуг має провести перерахунок протягом місяця і, у разі необхідності, виплатити споживачу штрафні санкції.

У випадку, якщо проблема виникла в багатоквартирному житловому комплексі, здійснюється перерахунок для всіх мешканців, які зазнали негативного впливу через неналежні послуги.

Існують обставини, коли зменшення виплат не передбачене. Зокрема, якщо:

Якщо компанія не відповідає на звернення або відмовляється виконати перерахунок, споживач має право подати позов до суду.

Закон надає право вимагати не лише зниження вартості послуги, але й відшкодування моральної шкоди у випадках тривалого ненадання послуги.

Фахівці рекомендують утриматися від оплати підозрілих рахунків, поки не буде з'ясована ситуація. Відшкодувати гроші після помилкової транзакції виявляється значно складніше, ніж провести перевірку заздалегідь.

Юристи підкреслюють, що кожне правопорушення необхідно фіксувати документально — це можуть бути фотографії, відеозаписи, акти або офіційні звернення. Відсутність доказів ускладнить процес вимоги компенсації або перерахунку.

#Українці #Вода #Теплова енергія #Мораль #Підприємницька діяльність #Споживач #Дрова. #Комунальне господарство

Читайте також

Найпопулярніше
Грабував пенсіонерів
»Мак−2014»
Із 37 соціальних проектів виконано 36
Актуальне
Ольга Фреймут вперше за тривалий час поділилася знімком своєї молодшої доньки, яка стала справжньою копією матері, та вразила усіх своїм новим захопленням.
"Нуль генерації": найбільший удар з початку конфлікту призвів до зупинки всіх теплоелектростанцій "Центренерго".
59-й фінал у кар'єрі: легендарний Хіггінс став другим фіналістом International Championship.
Теги